סין: הודה כי סחר בסמים רק כדי לקנות את השעון של אפל

המשטרה הסינית עצרה אדם בן 21 שהזדהה בשם זנג, באשמת סחר בסמים ■ ע"פ האשמות המשטרה, זנג חסך 480 דולר בפברואר ממכירת סמים שונים ■ זנג טען בחקירה כי עשה זאת רק כדי לרכוש את האפל Watch

אפל ווטש / צילום: רויטרס
אפל ווטש / צילום: רויטרס

האם השעון החדש שהשיקה אפל יהפוך ללהיט מכירות? תג המחיר הגבוה שקבעה ענקית הטכנולוגיה עבור האפל Watch גרמה לתושב סין בן 21 לסחור בסמים רק כדי שיוכל לממן את רכישת השעון החכם. המקרה שלהלן רק מוכיח את הבאזז העצום שיצרה אפל בהשקת השעון החכם שלה.

אתמול עצרה המשטרה הסינית בתחנת רכבת בעיר Guangzhou אדם שהזדהה רק בשם המשפחה שלו - זנג, באשמת סחר בסמים. כך ע"פ דיווח שפרסמה המשטרה המקומית.

ע"פ הדיווח, זנג טען בחקירה כי הוא חובב מושבע של גאדג'טים ולכן היה מעוניין לחסוך מספיק כסף כדי לרכוש את השעון החכם של אפל, שיגיע לחנויות בסין ב-24 באפריל. זנג טען בנוסף כי רכש את האייפון 6 לפני חודשיים באמצעות הלוואה שנטל ולא באמצעות סחר בסמים.

לפי האשמות המשטרה, זנג הרוויח לכאורה 3,000 יואן (כ-480 דולר) בחודש פברואר ע"י עמלות שגבה ממכירת סמים שונים.

לפני יומיים אפל ערכה את מסיבת ההשקה של השעון החכם. המידע החשוב ביותר שחשף טים קוק, מנכ"ל אפל הוא מועד השקה ומחירים. המחיר ינוע בין 350 עד 400 דולר לגרסאות הספורט כאשר המחיר עבור גרסאות עם רצועת המתכת האל חלד ינוע בין 550 עד 1,100 דולר. הזמנה מוקדמת לכל השעונים תחל ב-10 לאפריל והוא יתחיל להימכר ב-24 לאפריל, באנגליה, ארה"ב, יפן, הונג קונג, גרמניה, צרפת וסין.