אלקטרה שכרה 4,400 מ"ר בעזריאלי ראשל"צ ב-3 מ' ש' לשנה

הקבוצה שוקלת להעביר לבניין פעילויות נוספות ■ השכירות בעזריאלי תנוע סביב 70-50 שקל למ"ר

קבוצת אלקטרה מעבירה את פעילות חברת אלקטרה מעליות מאזור התעשייה המערבי בראשון לציון למרכז עזריאלי ראשונים בראשון לציון. מדובר בהסכם השכירות הראשון שנחתם במרכז עזריאלי ראשונים שנמצא בימים אלה בשלבי בנייה.

על פי הסכם השכירות, שנחתם לתקופה של 10 שנים עם אופציה להארכה, אלקטרה תשכור 4,400 מ"ר משרדים ו-90 חניות תת קרקעיות, תמורת 3 מיליון שקל לשנה המשקפים 57 שקל למ"ר ברמת מעטפת. קבוצת אלקטרה אף שוקלת להעביר לבניין פעילויות נוספות של הקבוצה.

בקבוצת עזריאלי מסרו כי דמי השכירות בבניין ינועו סביב 50-70 שקל למ"ר, תלוי ברמת הגמר. אלקטרה שכרה את השטחים ברמת מעטפת וצפויה לבצע בעצמה את עבודות הפנים. המעבר יתבצע במהלך הרבעון האחרון של שנת 2016.

בניין המשרדים הוא חלק מקומפלקס שמקימה קבוצת עזריאלי בשטח 130 אלף מ"ר, סמוך לצומת הראשונים, כביש 431 ותחנת הרכבת הראשונים. הפרויקט יכלול קניון בשטח של 20 אלף מ"ר שישתרע על פני 3 קומות, ומעליו בניין משרדים בן 13 קומות בשטח 30 אלף מ"ר, ו-1,500 חניות תת קרקעיות. כל קומה תהיה גדולה יחסית לבנייני משרדים מודרניים, ותכלול 2,300 מ"ר ברוטו בממוצע. זאת במטרה לאפשר לחברות גדולות לשכור מעט קומות בהיקף שטח גדול.

הפרויקט צפוי לאכלס 2,000 עובדים בבניין המשרדים ומאות עובדים נוספים בקניון, ויהווה מרכז קניות ומתחם תעסוקה מרכזי באזור. "קבוצת עזריאלי מקימה בימים אלה כ-200 אלף מ"ר עיליים של מגדלי משרדים והייטק בשלושה פרויקטים בתל אביב, חולון וראשון לציון", מסר עופר אברם, ראש תחום המשרדים בקבוצת עזריאלי, "שלושת הפרויקטים בעלי מאפיינים ייחודיים ופריסה שונה דבר המאפשר לנו להתקשר בהסכמי שכירות זמן רב לפני מועד סיום הקמתם. הסכם השכירות עם אלקטרה נחתם למעלה משנה וחצי לפני מועד אכלוס הפרויקט וניתן לראות בו הבעת אמון יוצאת דופן של קבוצה מובילה בענף הן בפרויקט והן בקבוצת עזריאלי. בימים אלה אנו מנהלים משאים ומתנים עם גופים נוספים ואנו מאמינים מאוד בהצלחת הפרויקט ושיווקו".

עזריאלי רכשה את הקרקע בשנת 2008 מהיזם גדעון ביקל תמורת 30 מיליון דולר. התוכנית שקודמה על הקרקע להקמת קניון ובניין משרדים לוותה בהתנגדויות רבות מצד סוחרים ובעלי עסקים במרכזי הערים ראשון לציון ונס ציונה, הטוענים כי מרכז עזריאלי ידלל את תנועת המבקרים במרכזי הערים ויפגע בהם. לבסוף אושרה התוכנית והעבודות בשטח נמצאות בביצוע.