פלאפון: גלישה לאחר סיום החבילה - ב-5.9 ש' לג'יגה

תשיק בשבועות הקרובים חבילות גלישה לסמארטפונים שמאפשרות להמשיך ולגלוש עם סיום חבילת הגלישה, ללא עצירה מיידית או האטת קצב, בתוספת תשלום

גיל שרון / צלם: תמר מצפי
גיל שרון / צלם: תמר מצפי

חברת פלאפון תשיק בשבועות הקרובים חבילות גלישה לסמארטפונים, שמאפשרות להמשיך ולגלוש עם סיום חבילת הגלישה, ללא עצירה מיידית או האטת קצב - כך נודע ל"גלובס".

לאחרונה הודיעה פלאפון ללקוחות בחשבונית החודשית כי החל מחודש מאי תעדכן את חבילות האינטרנט הסלולרי, כך שלאחר מימוש הנפח הכלול בחבילה, לקוחות יוכלו להמשיך לגלוש באופן רציף - בתוספת תשלום.

לקראת סיום חבילת הגלישה, הלקוח יקבל שתי התראות על ניצול נפח הגלישה. כאשר החבילה תסתיים, אם הלקוח ירצה להמשיך לגלוש, הוא יקבל תוספת של 1 ג'יגה בעלות חד-פעמית של 5.9 שקלים ללא צורך בפנייה למוקד.

כך יוכלו הלקוחות להמשיך ולגלוש עד 5 ג'יגה נוספים באותו חודש, וישלמו תוספת מקסימלית של 30 שקל. למשל, לקוחות עם 3 ג'יגה בחבילת הבסיס יוכלו לגלוש עד 8 ג'יגה בחודש, או לעבור ולגלוש ב-wifi.

נפח הגלישה בסמארטפון עולה בקצב מתמיד בעקבות השימושים המוגברים בדאטה ובווידיאו, וחבילות הבסיס של 3 ג'יגה לא תמיד מספיקות ללקוחות. עד כה עצרה פלאפון את הגלישה כאשר לקוח סיים את נפח הגלישה שלו, והוא נאלץ להתקשר למוקד ולבקש תוספת גלישה לאותו חודש או לעבור לגלוש ב-wifi. כעת לקוחות יקבלו הרחבה אוטומטית, או שיוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולעבור למסלול אחר עם גלישה מוגבלת.

מפלאפון נמסר כי "המנגנון החדש ישפר את השירות ללקוח ויצמצם פניות בנושא למוקדים". לדברי החברה, לקוחות רבים פונים מדי חודש בבקשה להגדלת נפח חבילת הגלישה, וכעת תיחסך מהם טרחה מיותרת, כאשר במחיר מוזל של 5.90 שקלים יתווסף להם אוטומטית נפח של 1 ג'יגה, שיסייע להם להמשיך ולגלוש באותו חודש.