ועדי בזק: שכרו של מנכ"ל פלאפון גיל שרון - "הפקרות"

שרון השתכר בעלות 6.1 מיליון שקל ב-2014 ■ יו"ר ועד בזק שלמה כפיר: "מדובר בשערורייה, לא נעבור על כך לסדר היום" ■ יו"ר הוועד בפלאפון ברק לוי: "הטלטלה בשוק הסלולר מחייבת את הנהלות החברות בבדק-בית"

גיל שרון / צילום: יונתן בלום
גיל שרון / צילום: יונתן בלום

יושבי-הראש של ועדי העובדים הגדולים בקבוצת בזק, שלמה כפיר יו"ר הוועד בבזק וברק לוי יו"ר הוועד בפלאפון, מותחים ביקורת חריפה על עלות שכרו של גיל שרון, מנכ"ל חברת הסלולר, שהסתכמה ב-6.1 מיליון שקל.

כפיר אמר היום (ה') על שכרו של שרון, כי "מדובר בהפקרות. לא ייתכן שבחברה הנמצאת במגמת ירידה ושחיקה ברווחיות, שכרו של המנכ"ל רק יילך ויאמיר, ויהיה אף גבוה יותר מאשר שכרה של מנכ"לית החברה האם בזק.

לדבריו "מדובר בשערורייה, וועד העובדים לא מתכוון לעבור על כך לסדר היום. העובדים בבזק נמצאים במו"מ מול ההנהלה לגבי הסכם קיבוצי חדש, ומבחינתם שכר הבכירים הוא נושא כאוב, כאשר מנגד דורשים מהם להמשיך ולהתייעל ולקצץ".

בפלאפון אמנם יש הסכם קיבוצי, אבל לא מן הנמנע כי ההנהלה תבקש לנקוט צעדי התייעלות נוספים לנוכח המצב הבעייתי שאליו נקלע שוק הסלולר, והירידה ברווחיות אצל החברות הוותיקות.

ברק לוי אמר היום כי "הטלטלה שעברה ועדיין עוברת של שוק הסלולר מחייבת את הנהלות החברות, ובמיוחד הוותיקות, בבדק-בית גם אצלן בכל מה שנוגע לשכר ולתנאים המפליגים שלהם הן זוכות".