סלקום תציע חבילות ספק ותשתית אינטרנט: 100 מגה ב-99 שקל

רגע לפני שהיא משיקה חבילות טריפל (חבילות המשלבות טלפוניה, טלוויזיה ואינטרנט), סלקום נכנסת לתחרות בשוק האינטרנט עם חבילות משולבות

רגע לפני שהיא משיקה חבילות טריפל (חבילות המשלבות טלפוניה, טלוויזיה ואינטרנט), יוצאת נטוויז'ן מקבוצת סלקום עם חבילות המשלבות ספק ותשתית אינטרנט, במסגרת הרפורמה בשוק התקשורת הקווית. ל"גלובס" נודע כי השבוע מתחילה החברה למכור חבילות חדשות הכוללות תשתית וספק, לאחר שסיימה פיילוט.

במסגרת הפיילוט, שאליו הצטרפו 3,000 לקוחות, ואשר נועד למנוע תקלות מיותרות בדרך לחיבור הלקוחות, מתחילה השבוע החברה במהלך הפומבי הגדול לכניסה לשוק הקווי במתכונת חדשה של מכירת חבילות משולבות.

סלקום נמנעה עד כה מהמהלך, מכיוון שצפתה כי הביקושים הגדולים וההסתערות של ספקיות האינטרנט עשויה ליצור קושי טכני להיענות לכל הביקושים בשלב הראשון, ולכן העדיפה להמתין עד שהתהליכים בין משרד התקשורת לבזק יוסדרו, וניתן יהיה להעביר לקוחות למסלולים החדשים ללא חשש שייתקעו בצנרת.

התהליך עדיין לא עובד חלק, אך סלקום מעריכה כי לקראת היישום האוטומטי ב-17 במאי, שבמסגרתו ניתן יהיה להעביר לקוחות ללא הגבלות מבזק לספקיות האינטרנט, תחול קפיצת מדרגה משמעותית נוספת בהתפתחות התחרות בשוק הקווי.

החבילות שתשווק נטוויז'ן הן 15 מגה במחיר של 79 שקל. מהירות של 40 מגה תעלה 89 שקל, ומחיר חבילת ה-100 מגה יעמוד על 99 שקלים לחודש.

על-פי הערכות, ולפי הניסיון שנצבר אצל ספקיות אינטרנט שכבר יצאו עם חבילות משולבות, רוב הביקושים של הלקוחות מתמקדים בחבילות ה-100 מגה. התוצאה היא שרוחב הפס בישראל רק יילך ויגדל בשנה הקרובה.

בסלקום סירבו להתייחס לנושא.