1 באפריל: צפו במתיחות הבולטות מהארץ ומהעולם

לרגל יום המתיחות הבינלאומי, "גלובס" אסף כמה מהמתיחות הבולטות מהיממה האחרונה: להזמין גמל מהאפליקציה, סרטים אירוטיים כסרטי תדמית, מוט סלפי מעור אמיתי ועוד

מתיחת 1 באפריל סרטים אירוטים/ צילום: מהוידאו
מתיחת 1 באפריל סרטים אירוטים/ צילום: מהוידאו

ה-1 באפריל אולי לא ממש נחגג באופן רשמי בישראל, אבל נראה שחברות האינטרנט והטכנולוגיה בארץ ובעיקר בעולם לא מפספסות את ההזדמנות להשתטות קצת ולנסות ולמתוח את המשתמשים שלהן. לרגל יום המתיחות הבינלאומי, "גלובס" אסף כמה מהמתיחות הבולטות מהיממה האחרונה:

1. להזמין גמל מהאפליקציה

אחרי שבשנה שעברה השיקה את שירות GetCruise, השירות היחיד בעולם שמאפשר הזמנת כלי שיט בלחיצת כפתור, השנה מציעה גט טקסי שירות ייעודי לקראת חול המועד פסח - סיורי גמלים בלחיצת כפתור.

לצורך זה, היא עדכנה את האפליקציה שלה והשיקה את GetCamel. באמצעות השירות החדש, בשיתוף עם המכון הלאומי למדבור, ניתן החל ממחר להזמין סיורי גמלים בנגב. מעניין אם החברה תציע גם גמל למהדרין או שירות גמל פרימיום.

גט טקסי 1 באפריל / צילום מסך
 גט טקסי 1 באפריל / צילום מסך

2. סרטים אירוטיים כמודל עסקי

חברת הסטארט-אפ הישראלית veed.me הציעה עד היום פלטפורמה לסטארט-אפים ולמותגים לייצר סרטוני תדמית מגניבים באמצעות קישור ליוצרי וידיאו מסביב לעולם. אבל בסטארט-אפ הבינו שבלי מודל עסקי אמיתי, הם לא יצליחו לעשות מספיק כסף. החברה החליטה לשנות כיוון ופיתחה פלטפורמה חדשה שתציע למותגים ולסטארט-אפים לייצר סרטוני תדמית למבוגרים. הרעיון הוא לשלב שחקני פורנו בסרטוני תדמית, מה שלא רק יגביר את ההכנסות של החברה אלא גם את הצפיות בסרטונים.

3. אבקת כביסה בלחיצת כפתור

מכירים את הרגע שבו נגמרת לכן אבקת הכביסה או החיתולים לילד ואתם ממהרים לחנות כדי לקנות אחרי שנתקעתם בלי? ענקית הקמעונאות המקוונת אמזון השיקה כפתורים מיוחדים ביחד עם חברות כמו האגיס, ג'ילט ואבקת הכביסה Tide שניתן להצמיד ולהדביק אותם למכונת הכביסה או אפילו קיר בסלון ובלחיצת כפתור הם מזמינים עבורכם אספקה נוספת של אבקת כביסה או חיתולים דרך האתר של אמזון. השירות אפשרי רק למנויי הפרימיום של אמזון.

ואם כבר באמזון עסקינן, החברה החליפה היום את עיצוב האתר שלה לזה שהיה ב-1999 - "הולכים על רטרו".

אמזון/ צילום מסך
 אמזון/ צילום מסך

4. מוט סלפי מעור אמיתי

הפופולריות של מוט הסלפי תפסה גם את מוטורולה ושבתה את ליבה. בסרט המושקע ביותר כנראה שהופק אי פעם לגאדג'ט הדי מיותר הזה, מוטורולה השיקה selfie stick עשוי מעור אמיתי ועץ והיא מגדירה אותו כמשהו שונה לגמרי: "זה לא עוד אביזר אלא הרחבה של מי שאתה", נאמר בסרטון המרגש לקידום המוצר הפיקטיבי.

5. להישאר בקשר עם הכלב שלכם

חברת התקשורת T-Mobile, שמציעה חבילות תקשורת לכל המשפחה, החליטו להרחיב את ההיצע שלהם ולאפשר גם לבני המשפחה שהולכים על ארבע לקחת חלק בחוויה. כך, היא משיקה שירות שיחות גם לכלבים, סוסים ואחרים כדי שיוכלו להישאר בקשר עם שאר בני המשפחה

6. חיפוש מראה בגוגל

גוגל החליטה לשפר את מנוע החיפוש שלה ולאפשר גם לאנשים שכותבים וקוראים הפוך את האפשרות לחפש במנוע החיפוש המוביל בעולם. רוצים לנסות גם? היכנסו ולכו חפשו.

7. פקמן ברחוב שלכם

בגוגל כנראה עבדו שעות נוספות על ה-1 באפריל, כמדי שנה, ומלבד חיפוש הפוך, הם מציעים אפשרות לשחק בפקמן ברחוב שלכם באמצעות Google Maps. פשוט נכנסים דרך המחשב לאתר של גוגל מפס, בוחרים בצד בפקמן ומתחילים לשחק. תיזהרו לא להיתקע בפקקים.