פיליפס 9290BT: קוצץ זיפים מצוין עם סמן לייזר

קוצץ הזיפים והזקן החדש של פילפס מצויד בסמן לייזר, שמטרתו ליצור עיצוב סימטרי. הסמן נשלף בלחיצה קלה, ומאפשר למדוד את זוויות עיצוב השיער באופן מדויק. אפשר לבחור בין דרגות אורך שונות באורכים 0.4-7 מ"מ, באמצעות סיבוב פשוט של גלגלת במרכז המכונה.

דרגת האורך הרצויה מתקבעת ומוצגת על גבי מסך תצוגת LED. ראש דו כיווני המסתובב על צירו מאפשר שליטה על רוחב שטח הקיצוץ.

צד אחד של הלהבים רחב (32 מ"מ) ואילו הצד השני צר (15 מ"מ) - לגילוח באזורים קטנים. החברה מבטיחה שהראש מאפשר עיצוב מדויק ושליטה מרבית גם באזורים שקשה להגיע אליהם, כמו מסביב לשפתיים, בקו הצוואר והעורף, בפאות ובשפם.

הלהבים עשויים מפלדת אל חלד, בעלי יכולת השחזה עצמית וללא צורך בתחזוקה או שימון. מבנה הלהבים מעוצב באופן ידידותי לעור, לצורך שמירה על עור הפנים העדין ולמניעת גירויים.

המכשיר עמיד לחלוטין במים, כך שמתאפשר שימוש נוח בכל מקום כולל במקלחת. הסוללה, מסוג Li-Ion, מקנה עד 60 דקות שימוש אלחוט.

נסיין שבדק את המכונה לאורך כמה שבועות הפליג בשבחיה: "גם ללא קשר לתכונה השימושית של סמן הלייזר, מדובר במכשיר המספק גילוח באיכות גבוהה במיוחד. המכונה מדויקת מאד ונוחה לשימוש. השליטה על אורך הזיפים קלה, והכי חשוב, הלהבים פשוט מצוינים. מעבר לרמת הדיוק הגבוהה, היא מאפשרת הגעה למקומות צרים באמצעות הראש הצר, כך שפשוט תענוג לגלח איתה. סמן הלייזר באמת מקל על תהליך הגימור הסופי ומאפשר להגיע לרמת דיוק גבוהה אף יותר. העובדה שהיא עמידה למים מקלה את תהליך הניקוי.

"מומלץ לצפות בסרטון ההסבר ביוטיוב כדי להבין איך לעבוד איתו, גם אם נדמה שהתפעול ברור מאליו".