יבואן סמסונג: יש כבר הזמנות ל-10,000 מכשירי גלקסי S6

גרסת ה-S6 נמכרת ב-3,800 שקל וגרסת ה-S6 Edge הכוללת מסך קמור נמכרת ב-4,300 שקל

סמסונג גלקסי 6 סמסונג גלקסי S6 Edge / צילום: צחי הופמן
סמסונג גלקסי 6 סמסונג גלקסי S6 Edge / צילום: צחי הופמן

סמסונג החלה למכור היום (ב') בישראל את דגמי הגלקסי S6 ו-S6 Edge. המכירות של החברה מוצלחות מאוד. "כל המכשירים שיש לי במלאי עברו לחנויות, כאשר רובם נמכרו במכירה מוקדמת. מדובר במעל 10 אלף יחידות שכבר נשלחו", אומר יצחקי בנציוני, מנכ"ל סאני-סקיילקס, יבואנית סמסונג מובייל בישראל. "מלאי נוסף יגיע רק בשבוע הבא. מדובר בביקוש גדול בהרבה מהשקת הגלקסי S5 בשנה שעברה".

סאני מוכרת את המכשירים שלה בחנויות וברשתות הסלולר וגם בחברת הוט מובייל. בחברות הסלולר: פלאפון, אורנג' וסלקום, המכשירים מגיעים ביבוא שלהן. בחברות הסלולר נמכרו עד אתמול כאלף עד אלפיים מכשירים במכירה המוקדמת, כאשר היום אפשר לראות ביקוש של לקוחות למכשירי הגלקסי בחנויות, אבל אין תורים כמו בהשקות של האייפונים.

מחירי הדגמים החדשים לא זולים. גרסת ה-S6 נמכרת ב-3,800 שקל וגרסת ה-S6 Edge הכוללת מסך קמור נמכרת ב-4,300 שקל (לגרסאות 32 ג'יגה).

במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום להשקת דגמי הגלקסי, התייחס אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל לשירות התשלומים של החברה, הקיים גם בדגמים הנמכרים בארץ. "אנחנו עובדים על השקת סמסונג Pay ומתכננים להוביל את השוק בארץ".