חולמים לעבוד בפייסבוק? זה השכר שתקבלו בתפקידים השונים

אתר הקריירה "Glassdoor" מספק הצצה לרמות השכר שמקבלים העובדים בפייסבוק בארה"ב ■ מהנדסי תוכנה מתחילים זוכים לשכר של יותר מ-111 אלף דולר בשנה, מנהל מוצר גורף כ-126 אלף דולר בשנה ומעצב מוצר מגיע ל-132 אלף דולר בשנה

מארק צוקרברג פייסבוק / צילום: בלומברג
מארק צוקרברג פייסבוק / צילום: בלומברג

עם יותר ממיליארד משתמשים, הרשת החברתית פייסבוק היא אחד מאתרי האינטרנט עם היקף הפעילות הגדול ביותר. לכן, אין זה מפתיע שהיא מעסיקה צבא שלם של מהנדסים, מנהלים ומעצבים ובעלי תפקידים שונים בעולם ההיי-טק.

פייסבוק מסננת ובוחרת בקפידה את העובדים שהיא מקבלת, אך מוכנה לשלם הרבה כסף כדי לשכור את האנשים הנכונים.

מעוניינים לדעת כמה תוכלו להשתכר אם פייסבוק תקבל אתכם לשורותיה? אתר הקריירה "Glassdoor" מספק הצצה לרמות השכר שמקבלים העובדים בפייסבוק בארה"ב.

מהנדס נתונים - שכר: כ-111 אלף דולר בשנה. מאחר ולפייסבוק קיים מאגר נתונים עצום, היא זקוקה למהנדסי נתונים שיסייעו לה לעשות סדר. כדי לקבל את התפקיד, אתם חייבים לפחות שנתיים ניסיון ב-Java ו/או ב-Python לצד ניסיון מבוסס ב-SQL.

מהנדסי תוכנה מתחילים - שכר: כ-111.6 אלף דולר בשנה. פייסבוק מקבלת לשורותיה גם מהנדסי תוכנה ללא ניסיון ואף מוכנה לשלם ביד נדיבה.

מהנדסי אפליקציות - שכר: כ-114 אלף דולר בשנה.

מהנדסי User interface - שכר: כ-122 אלף דולר בשנה. מועמדים לתפקיד זה מתארים ראיונות ומבחנים קשים במיוחד. אחת המועמדות כתבה באתר גלאסדור כי היא נדרשה לבצע מבחן שארך 8 שעות.

מהנדסי תוכנה מנוסים - שכר: כ-126 אלף דולר בשנה. פייסבוק מציינת בעמוד הקריירה שלה באתר כי באופן תדיר, קוד תוכנה עולה לאתר ימים ספורים לאחר שנכתב.

מנהל מוצר - שכר: כ-126 אלף דולר בשנה.

מעצב מוצר - שכר: כ-132 אלף דולר בשנה. בתיאור המשרה בפייסבוק נכתב כי המועמדים נדרשים לידע נרחב בתכנות ובניית אפליקציות, לצד חשיבה יצירתית.

מהנדס תוכנה מומחה ברמה IV - שכר: כ-136 אלף דולר.

חוקר נתונים (Data scientist) - שכר: כ-136 אלף דולר.

מהנדס תוכנה מומחה ברמה V - שכר: כ-155 אלף דולר בשנה. מהנדסי תוכנה ברמה V הם בדרך כלל בעלי ניסיון של כ-10 שנים.

מנהל צוות מהנדסים - שכר: כ-165 אלף דולר בשנה. (יותר מ-650 אלף שקל).