אליום חתמה על הסכם הפצה בצ'כיה וסלובקיה ב-2 מ' ש'

משך ההסכם: 5 שנים ■ תחילת מכירות צפויה כבר ברבעון השלישי של השנה

חברת אליום מדיקל חתמה על הסכם להפצה בלעדית של הסטנטים האורולוגים והבילייארים וכן של המוצרים לתיקון ליקויים ברצפת האגן של החברה, בצ'כיה ובסלובקיה. ההתקשרות הינה עם חברה להפצת מכשור רפואי אשר הוקמה בשנת 1992 ומתמחה בין היתר בהפצת מכשירים ומוצרים לתחומי אורולוגיה, גינקולוגיה, אונקולוגיה, גסטרואנטרולוגיה, אונקולוגיה, דיאליזה ועוד.

הסכם ההפצה הינו בלעדי ויהיה בתוקף לתקופה של 5 שנים החל ממועד חתימתו, והוא כולל אופציה להארכה לתקופה נוספת של שנתיים בכפוף לעמידת המפיץ ביעדי המכירות המינימליים הרבעוניים הקבועים בהסכם ההפצה וקביעת יעדי מכירות מינימליים חדשים.

בהסכם נקבעו כאמור יעדי מכירות מינימליים שנתיים לפיהם התחייב המפיץ לרכישה של מוצרי הסטנטים האורולוגים והבילייארים וכן של המוצרים לתיקון ליקויים ברצפת האגן, על פני כל התקופה הראשונה (5 שנים), בתמורה ל-2 מיליון שקל לכל הפחות. ככל שהמפיץ לא יעמוד ביעדי המכירות המינימליים שנקבעו, החברה תהא רשאית, בהתאם לבחירתה הבלעדית, להביא לביטולו של הסכם ההפצה או לבטל את הבלעדיות במוצרים שנקבעה על-פיו, בתנאים שנקבעו בהסכם ההפצה.

בנוסף, המפיץ התחייב לנקוט בפעולות שיווק ומכירה על-פי תוכנית שנתית אשר תתואם עם החברה וכן לקיים סדנאות הדרכה עבור רופאים אשר יעשו שימוש במוצרים.

להערכת החברה, המכירות הראשוניות על-פי הסכם ההפצה צפויות להתחיל ברבעון השלישי של שנת 2015.

"ההתקשרות בהסכם ההפצה לשיווק מוצרי החברה בצ'כיה וסלובקיה הינה חלק מתכניות החברה ובהתאם לאסטרטגיה העסקית להתרחב לשווקים חדשים על מנת ליצור מנועי צמיחה חדשים לחברה. בכוונתנו ולהמשיך ולקדם הסכמי הפצה נוספים, מתוך מטרה לייצר ערך לבעלי המניות שלנו", מסר אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום.