הסטארט-אפ eToro מרחיב את סבב הגיוס ל-39 מיליון דולר

הבנק הגרמני קומרנזבנק מצטרף לשניים מהגופים הפיננסיים הגדולים בעולם - Sberbank הרוסי ו-Ping An הסיני בהשקעה בחברה הישראלית שפיתחה רשת חברתית פיננסית

כ-4-5 חודשים אחרי שחברת eToro הישראלית, שפיתחה רשת חברתית פיננסית, הודיעה על גיוס של 27 מיליון דולר, היום מודיעה החברה על הרחבת סבב הגיוס ל-39 מיליון דולר. החברה גם מגייסת בימים אלה עשרות עובדים חדשים.

מי שהצטרפה לסיבוב הנוכחי היא CommerzVentures, קרן ההשקעות החדשה של הבנק הגרמני Commerzbank. בכך, היא מצטרפת למשקיעים הקודמים בסיבוב - קרן ההון סיכון הסינית Ping An Ventures ששייכת לתאגיד הפיננסי המוביל בסין Ping An וקרן ההשקעות SBT Venture Capital, שבין שותפיה נמצא הבנק המוביל ברוסיה Sberbank.

עוד לקחו חלק בסבב האחרון המשקיעים הקודמים - הקרן Spark Capital וקבוצת BRM של האחים ברקת. בנוסף, קיבלה החברה קו אשראי של 10 מיליון דולר מסיליקון ואלי בנק. בסך הכול גייסה eToro סכום של 70 מיליון דולר.

חברת eToro, שנבחרה בעבר לאחת החברות המבטיחות של "גלובס" , הוקמה ב-2007 על-ידי האחים יוני ורונן אסיא ודודו רינג. החברה פיתחה מעין רשת חברתית למשקיעים, שמאפשרת בין היתר לראות במה חברים אחרים בפלטפורמה משקיעים ולאמץ או להעתיק את אסטרטגיית ההשקעות שלהם. מודל ההכנסות של החברה מבוסס על עמלות מההשקעות שמבצעים המשתמשים.

יוני אסיא, המשמש כמנכ"ל eToro, אמר על הרחבת הגיוס כי "אלה זמנים מרגשים עבור החברה. הכסף הנוסף שגויס יעזור לנו להתרחב גלובלית ולצמוח מהר יותר מבעבר".