ויגודמן עוקף את רוברט קורי - ופונה שוב לבעלי מניות מיילן

לאחר שדירקטוריון מיילן הודיע היום כי הוא דוחה את הצעת הרכש, מנכ"ל טבע מציין כי "טבע מחויבת להשלים את האיחוד של טבע ומיילן" ■ במילים אחרות - לעקוף את מיילן ולהמשיך בהצעת הרכש העוינת

הת'ר בראש, מנכ"לית מיילן, וארז ויגודמן, מנכ"ל טבע /  צילומים: איל יצהר ורויטרס
הת'ר בראש, מנכ"לית מיילן, וארז ויגודמן, מנכ"ל טבע / צילומים: איל יצהר ורויטרס

טבע חוזרת על הצעת הרכש העוינת לרכישת מיילן, לאחר שדירקטוריון מיילן הודיע היום כי הוא דוחה את ההצעה הרשמית של החברה. מנכ"ל טבע, ארז ויגודמן, אומר היום (ב') כי "נשמח לעבוד עם מיילן ויועציה ולהשלים את העסקה".

מוקדם יותר היום הודיע דירקטוריון מיילן כי הוא דוחה פה אחד את הצעת הרכש של טבע, והיו"ר רוברט קורי אף צרף מכתב המופנה לויגודמן, בו תקף אותו בחריפות.

ויגודמן לא נשאר חייב, וכתב כי "בעוד שאנו מאוכזבים מכך שמיילן דחתה באופן רשמי את הצעתנו, דירקטוריון טבע וצוות ההנהלה מחויבים לחלוטים להשלים את האיחוד של טבע ומיילן, ואנו מוכנים להשלים במהירות עסקה אשר יתרונותיה ברורים עבור בעלי המניות של טבע ומיילן. אנו נשמח לעבוד עם מיילן ויועציה להשלים עסקה שתאפשר לנו לספק את הערך הטמון באיחוד המוצע עבור בעלי המניות של שנינו, כמו גם לעובדים, מטופלים, לקוחות, קהילות ובעלי עניין נוספים".

במילים אחרות, טבע מתכוונת להמשיך עם הצעת הרכש העוינת, ואם צריך אז הכוונה היא לעקוף את החברה ולפנות ישירות לבעלי המניות של מיילן.

טבע מציינת היום כי הדירקטוריון וההנהלה מחויבים למימוש העסקה בהקדם האפשרי וכי הצעתה של טבע הינה אטרקטיבית במיוחד לבעלי המניות של מיילן. טבע מציינת עוד כי תהליך השגת האישורים הרגולטוריים לאיחוד המוצע הנו בעיצומו.

"עסקה עם טבע תספק לבעלי המניות של מיילן ערך רב יותר מאשר כל אלטרנטיבה אחרת. בהנתן העובדה שלטבע ומיילן ישנם נכסים ויכולות משלימים, טבע מאמינה שהחברה המאוחדת תוכל לממש סינרגיות משמעותיות של כ-2 מיליארד דולר בשנה. טבע מאמינה שהחסכונות הללו יושגו עד לציון השנה השלישית לסגירת העסקה, וכי הם יגיעו מיעילות בתפעול, בייצור, בהוצאות מכירה, הנהלה וכלליות, במחקר ופיתוח, ומחסכונות מס", מציינת טבע.