ההמלצות החמות: 3 מניות שעשויות לזנק במהלך עצום

באתר הפיננסי "TheStreet" ממליצים לבחון מספר מניות שיפרסמו היום ומחר את תוצאותיהן ועשויות לזנק בחדות במקרה שיצליחו לעקוף את התחזיות ■ זאת, בין היתר בשל מהלך של "שורטסקוויז"

וול סטריט/ צלם:בלומברג
וול סטריט/ צלם:בלומברג

כאשר חברה מסוימת מדווחת על אירוע חיובי, לעיתים קרובות סוחרי השורט שמשקיעים במניות של אותה חברה "נתפסים עם המכנסיים למטה" ונלאצים לכסות את הפוזיציות שלהם במהירות (לרכוש בחזרה את המניות) במהלך שמכונה "שורט סקוויז", שלמעשה מגביר את האפקט החיובי והעליות באותה מניה.

באתר הפיננסי "TheStreet" ערכו רשימה של מניות שעשויות לזנק ביומיים הקרובים בעקבות דוחות טובים מהצפי שעשויים להבריח את השורטיסטים בהמוניהם. כל המניות הן בעלי שיעור יתרות שורט גבוה יחסית כך שמהלך העליות עשוי להיות גבוה במיוחד. עם זאת, חשוב לציין שמדובר בטרייד לחובבי סיכון גבוה ולסוחרים מנוסים ולא למשקיעים המחפשים השקעות סולידיות.

גופרו - יצרנית מצלמות האקסטרים צפויה לפרסם את תוצאותיה היום בתום המסחר, כאשר ממוצע האנליסטים בשוק עומד על הכנסות של כ-341 מיליון דולר ורווח נקי של 18 סנט למניה. יתרות השורט על המניה עומדות על כ-40% מכלל המניות. באתר TheStreet מציינים כי אם החברה תפרסם דוחות שיעקפו את התחזיות ותצליח לשבור את נקודות ההתנגדות של 46.73 דולר למניה, היא עשויה לטפס עד לנקודת ההתנגדות הבאה ב-55 דולר למניה ואף ב-60 דולר.

Lumber Liquidators - (סימול: LL) החברה אמורה לפרסם דוחות מחר לפני פתיחת המסחר, כאשר התחזיות בשוק עומדות בממוצע על הכנסות של כ-258 מיליון דולר ורווח נקי של 16 סנט למניה. שיעור יתרות השורט עומד על כ-28% מכלל המניות או 7.2 מיליון מניות. עם החברה תצליח לעקוף את התחזיות בדוחות והמניה תצליח להחזיק מעמד מעל רמת ההתנגדות של 35 דולר, בליווי מחזורים גבוהים, היא עשויה לטפס עד ל-42-45 דולר למניה. במקרה שהיא תאכזב, המניה עלולה לרדת לרמה של 30 דולר למניה.

Buffalo Wild Wings - (סימול: BWLD) רשת המסעדות צפויה לפרסם את תוצאותיה היום לאחר המסחר. ממוצע תחזיות האנליסטים בשוק עומד על הכנסות של 451.9 מיליון דולר על רווח של 1.63 דולרים למניה. שיעור יתרות השורט על המניה עומד על 9.5% (מתוך כ-19 מיליון מניות). באתר TheStreet ממליצים להמתין ולראות האם החברה תעקוף את התחזיות והמניה שלה תצליח לחצות את הממוצע נע 50 ברמה של 184.9 דולר. במקרה שכזה היא עשויה לבחון את רמות ההתנגות ב-195 דולר.