תחרות הפינטק של "גלובס" ולאומי-טק יוצאת לדרך

בתחרות יאותרו 10 החברות הבולטות שמפתחות מוצרים לתחום הפיננסי

רקפת רוסק עמינח    / צלם:  רון קדמי
רקפת רוסק עמינח / צלם: רון קדמי

לאומי-טק ו"גלובס" קוראים לחברות טכנולוגיה ישראליות המפתחות מוצרים המיועדים לתחום הפיננסי, להשתתף בתחרות הפינטק (Fintech). האירוע יתקיים בוועידת שוק ההון של "גלובס", ב-2 ביוני 2015. מתוך החברות שיירשמו לתחרות יאותרו עשר חברות שיזכו בתואר החברות המבטיחות ביותר בתחום הפינטק בישראל.

"בתוך עולם ההיי-טק, בולט בשנים האחרונות תחום הפינטק", אומרת מנכ"לית לאומי, רקפת רוסק עמינח. "מדובר בחברות העוסקות במגוון תחומים: תשלומים אונליין, ניהול השקעות חכם, ניהול סיכונים וביג דאטה והרשימה עוד ארוכה. היות שאנחנו מאמינים בעתיד הפינטק ובחוויית הלקוח שפיתוחים אלו מאפשרים, הקמנו בלאומי-טק פלטפורמת ליווי פיננסית יעודית עבור סטארט-אפים שמגיעים מהתחום. במקביל, אנו מעודדים ומקדמים שיתופי פעולה עם חברות צעירות ומאפשרים להן לנסות חלק מהפיתוחים שלהן על המערכות המתקדמות שלנו. אין לי ספק שהבנקאות של המחר נמצאת בפיתוחים שנעשים היום, ובנק שיאחר לאמץ את הטכנולוגיות המתקדמות המפותחות כיום ימצא את עצמו מחוץ לתחרות, בפיגור עצום אחרי מתחריו והרחק מאחורי לקוחותיו", היא מסכמת.

צוות מומחים בכיר יבחר את הרעיונות והמיזמים שמציעים טכנולוגיה או מודל עסקי פורץ דרך, חברות שמפתחות רעיונות שיש להם פוטנציאל לשנות את התחום שאליו הן פונות, אך גם חברות בצמיחה מואצת שכבר גייסו הון ומוכרות מוצרים לגופים פיננסיים בעולם. הצוות יכלול את איתי בן זאב, מנהל החטיבה לשוקי הון בלאומי; אבי זאבי, שותף מנהל בכרמל ונצ'רס; לירון ורמן, מנהל מעבדת החדשנות של סיטי בנק בישראל; יובל טל, יזם ונשיא Payoneer; איתן ים, שותף, אשכול פיננסי ב-BDO זיו האפט; ואיל לייבוביץ', מנכ"ל Modelity.

לדברי רוסק עמינח, "לאומי-טק הגדירה לעצמה מטרה מרכזית אחת: להיות הבית הפיננסי של ההיי-טק הישראלי, בארץ ובעולם, והיא עושה זאת באמצעות מתן מגוון פתרונות מימוניים מתאימים והעמדת כל האמצעים, השירותים והמוצרים הדרושים ללקוחות ההיי-טק. זו הדרך שלנו לסייע להם להביא לכדי מימוש מלא את הפוטנציאל הגלום בהם". רקפת רוסק עמינח. "בנק שיאחר לאמץ את הטכנולוגיות המתקדמות ימצא את עצמו מחוץ לתחרות".

להרשמה לתחרות: www.globes.co.il/fintech