מרחיב את הפעילות באולפן: אתר ynet משיק תוכניות חדשות

התוכנית "אוטומטיפ" תעניק עצות הקשורות לעולם הרכב, והתוכנית "נגיף ברשת" תעסוק בתופעות אינטרנט

אתרי החדשות המרכזיים בישראל ממשיכים לנסות להעמיק אחיזתם בעולמות הווידיאו האינטרנטיים, ולנגוס אגב כך בטלוויזיה. אחרי שבוואלה השיקו באחרונה אולפן וידיאו מתקדם, מתוך מטרה לאפשר צילום תוכניות אולפן בצורה נרחבת ומגוונת יותר, אתר ynet הודיע היום (ב') על השקה מתוכננת במהלך החודש של שתי תוכניות אולפן חדשות.

התוכנית הראשונה היא "אוטומטיפ", שמיועדת לערוץ הרכב באתר, וכשמה כן היא - הענקת טיפים שקשורים לעולם הרכב. כך, התוכנית, שתוגש על-ידי לי סובר, תציג טיפים כמו איך בודקים שמן ומים, איך קונים רכב יד שנייה בבטחה, כמה אוויר צריך בצמיגי הרכב ועוד.

תוכנית נוספת, "נגיף ברשת", תשודר בערוץ הדיגיטל של ynet ותתמקד בתופעות רשת. התוכנית תבחן, לדברי האתר, זוויות מעניינות סביב נושאים ויראליים. בין הנושאים שייבחנו בתוכנית, שתוגש על-ידי עמית קוטלר: מדוע החתולים ולא הכלבים הפכו ליקירי הרשתות החברתיות, ועוד.

באתר ynet משודרות זה תקופה תוכניות וידיאו כמו "מצעד" בערוץ הרכילות, "קונקשן" בערוץ החופש ו-"Feed Me" בערוץ הדיגיטל.

עורך ynet, ערן טיפנברון, התייחס להשקת התוכניות החדשות ואמר: "האינטרנט הישראלי הופך להיות יותר ויותר טלוויזיוני".

עדיין לא ממצים את הפוטנציאל

באתר מצביעים על כך שתוכניות קיימות מגיעות לעשרות אלפי צפיות באתר - מה שאומר שנתונים אלה מקשים להצביע על הצלחה של ממש לתוכניות וידיאו באינטרנט הישראלי. מלבד תוכניות אקטואליה ומשדרים חיים, שאפשר למצוא הן ב-ynet והן בוואלה, תוכניות אולפן אחרות עדיין מתקשות למצות את הפוטנציאל הקיים ולהפוך לפופולריות ברמה שתאיים על תוכניות טלוויזיה או תתקרב לרייטינג שלהן.