ועידת שוק ההון תדון בסיכוני סייבר במערכת הפיננסית

המשתתפים ידונו במידת החשיפה של חברות בישראל למתקפות, ובאמצעי הגנה ביטוחיים וטכנולוגיים ■ ועידת שוק ההון של ישראל 2015, הוועידה השנתית לנושאי בנקאות, פיננסים ושוק ההון של "גלובס", תיערך ב-2 ביוני בת"א

ועידת שוק ההון 2015 לוגו
ועידת שוק ההון 2015 לוגו

אילו גופים כלכליים בישראל חשופים למתקפות סייבר? מהו הנזק הכספי של מתקפות האקרים על ארגונים פיננסיים? כיצד ניתן להיערך להקטנת הסיכון? ועידת שוק ההון של ישראל 2015, הוועידה השנתית לנושאי בנקאות, פיננסים ושוק ההון של "גלובס", תענה על שאלות אלו במושב "סיכוני סייבר במערכת הפיננסית", אשר יתקיים בשיתוף רמות סוכנויות ביטוח ומנורה מבטחים.

במושב ישתתפו פנחס בוכריס, שותף בקרן State of mind; רפ"ק מאיר חיון, ראש יחידת סייבר ארצית להב 433; מוטי רוזן, מנכ"ל מנורה מבטחים; דודי לוי, סמנכ"ל בכיר ברמות סוכנויות ביטוח; ד"ר נמרוד קוזלובסקי, עו*ד, שותף ב-,JVP Cyber Labs וקרן אלעזרי, אנליסטית, מרצה וחוקרת אבטחת מידע. את הדיון ינחה עו"ד רועי פרידמן, מנכ"ל ובעלים של "רועי פרידמן ניהול סיכונים בלבד".

המשתתפים ידונו במידת החשיפה של חברות וגופים בישראל למתקפות סייבר, יתייחסו לגופים החשופים בעיקר למתקפות סייבר ולמגמות שניתן לאבחן בתחום ויצביעו על דוגמאות ומקרי חדירה מפורסמים ועל מידת הנזקים של ההתקפות מבחינה כלכלית, תדמיתית ומשפטית. כמו כן, יידונו אמצעי ההגנה הביטוחיים והטכנולוגיים העומדים לרשות הארגונים בבואם להתמודד עם מתקפות הסייבר.

ועידת שוק ההון של גלובס בשיתוף BDO זיו-האפט, תתקיים ב-2 ביוני במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א. למידע והרשמה - לחצו כאן