הטיפ היומי: ישראלית שנמצאת במומנטום חזק בעסקאות

מחלקת המחקר של גולדמן זאקס: מחיר היעד למנית אמדוקס עולה מ-56 דולר ל-63 דולר - פרמיה של 16% על מחירה בשוק ■ "המניה אטרקטיבית, משום שהיא נסחרת בדיסקאונט של 16% גם ביחס לקבוצת ההשוואה. המלצתנו היא קנייה"

אמדוקס / צילום: תמר מצפי
אמדוקס / צילום: תמר מצפי

חברת הטכנולוגיה אמדוקס נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של כ-8.5 מיליארד דולר. החברה, המספקת פתרונות ומערכות IT לחברות תקשורת, פרסמה בשבוע שעבר דוחות לסיכום הרבעון הפיסקאלי השני של 2015, ובמקביל הודיעה על רכישת עסקי ה-BSS (מערכות לתמיכה עסקית, בעיקר בילינג) של קומברס, תמורת 272 מיליון דולר.

ברבעון השני אמדוקס רשמה הכנסות של 903 מיליון דולר, נמוך מתחזיות השוק ומהתחזיות שלנו, שהיו ל-916 מיליון דולר ו-919 מיליון דולר בהתאמה. הרווח הנקי Non-GAAP למניה, בסך 82 סנט, היה גבוה מהתחזיות שלנו. החברה עדכנה את תחזית הצמיחה שלה ל-2015, בשל השפעות שערי חליפין, וצופה כעת צמיחה של 0.3%-3.3%, לעומת תחזית קודמת של 1.5%-4.5%. התחזית לרווח למניה נותרה ללא שינוי, והצמיחה הצפויה היא 4.5%-7.5%.

בכל הקשור לרכישה מקומברס, אמדוקס מצפה לסגור את העסקה עד ספטמבר. בשנה הראשונה לאחר הרכישה לא תהיה לעסקה השפעה על הרווח הנקי Non-GAAP, ולאחר מכן היא תתרום לרווח. אנו עדיין לא מכלילים את הרכישה בתחזיותינו לאמדוקס.

אמדוקס ציינה, שהרכישה תרחיב ותגוון את בסיס הלקוחות הגלובלי שלה, בעיקר באסיה-פסיפיק, אמריקה הלטינית ואירופה, כולל בשוק הלוויין והכבלים האירופי. לדעתנו, לאמדוקס יש עדיין "תחמושת" משמעותית - מזומנים נטו בסך 1 מיליארד דולר לאחר ביצוע הרכישה, כ-12% משווי השוק שלה.

זה עשוי לייצר הזדמנויות לרכישות נוספות בתחומים צומחים כמו אופטימיזציה של רשתות, Big Data, אינטרנט של הדברים ופעילות בשווקים מתעוררים. אנחנו מצפים מאמדוקס להמשיך להגדיל את ההחזר לבעלי המניות שלה, באמצעות הרחבת תוכנית הרכישה העצמית של המניות והדיבידנד.

אמדוקס נמצאת במומנטום חזק בעסקאות, והכריזה על עסקאות חדשות, עם EE, Kcell ו-Transvision. נתוני שוקי הקצה נותרים מעורבים, אך אנחנו מצפים שאמדוקס תמשיך להגדיל את נתח השוק שלה, על בסיס פורטפוליו המוצרים החזק והביצועים הטובים שלה. מחיר היעד שלנו למניה מבוסס על מכפיל 16 לרווח הצפוי ב-2016, והוא עולה מ-56 דולר ל-63 דולר - פרמיה של 16% על מחירה הנוכחי. לדעתנו המניה אטרקטיבית, משום שהיא נסחרת בדיסקאונט של 16% גם ביחס לקבוצת ההשוואה. המלצתנו היא "קנייה".

מחלקת המחקר, גולדמן זאקס