לקראת ההנפקה: אאוטבריין ממנה מנהל טכנולוגיות ראשי

יובל בן יצחק ינהל צוות מפתחים שייצרו פתרונות חדשניים עבור אתרי תוכן ומפרסמים

חברת האינטרנט אאוטבריין ממשיכה להיערך להנפקתה הצפויה בוול סטריט, עם מינויו של יובל בן יצחק למנהל הטכנולוגיות הראשי (CTO). בעבר דווח שהחברה הגישה ל-SEC, רשות ניירות הערך בארה"ב, תשקיף חסוי לגיוס בשווי מבוקש של מיליארד דולר.

אוטבריין (Outbrain) עוסקת בהמלצות תוכן לגולשים באינטרנט והמלצותיה המותאמות אישית לגולש מותקנות באתרים מובילים, ובהם CNN, לה מונד, ESPN וניו יורק פוסט.

בן יצחק שימש במשך 5 שנים כ-CTO בחברת AVG, וקודם לכן היה מנהל הטכנולוגיות הראשי של חברת אבטחת הסייבר פינג'ן.

באאוטבריין בן יצחק ינהל צוות מפתחים שייצרו פתרונות חדשניים עבור אתרי תוכן ומפרסמים. באאוטבריין מציינים שהוא מביא עימו ניסיון רב של התאמת צוותי פיתוח ומוצרים לחברות בשלבי צמיחה מתקדמים.

לדברי ירון גלאי, מנכ"ל ואחד ממייסדי אאוטבריין, "יובל הוא בעל חשיבה חדשנית ורב-גונית, עם ניסיון מוכח של הצלחה בהשקת מוצרים חזקים והובלה של צוותי מהנדסים הטובים ביותר בתחומם. הוא מצטרף לחברה ברגע מכריע בהתפתחות שלה ואנו בטוחים כי הוא יתרום רבות להצלחתה".

בן יצחק מסר, כי "החלטתי להצטרף לאאוטבריין מכיוון שמדובר בעסק מדהים בעל תעוזה להתמודד עם אתגרים לא פשוטים. כזה הוא האתגר לסייע לאנשים לגלות מידע רלוונטי עבורם ברשת ולאאוטבריין יש את המיומנות הטכנולוגית המאפשרת לעשות זאת היטב. אני מצפה לעבוד עם הצוות הנהדר של החברה וליצור חווית משתמש אף טובה יותר עבור אתרים, משווקים וכמובן צרכני התוכן באינטרנט".