מניית היום: מזנקת כ-8% בעקבות גיוס הון מעל מחיר השוק

כספי הגיוס של בונוס מיועדים, בין השאר, למימון ניסויים במגוון של אפליקציות בהן יושתלו במטופלים שתלי עצם להשלמת חסר בעצם, ובכללן, לסיום הניסוי הקליני הנערך כעת בבני אדם

מניית בונוס ביוגרופ מזנקת במחזור ער לאחר שביצעה גיוס הון בדרך של הקצאה פרטית למשקיע. על פי תנאי הסכם ההשקעה, תקצה החברה למשקיע 2,000,000 מניות רגילות, כנגד תשלום במזומן בסך של 1.2 מיליון שקל.

התמורה משקפת מחיר של 60 אגורות למניה. השקעה זו, משלימה גיוס סכום של 6.55 מיליון שקל, במחיר למניה גבוה בכ-21% בממוצע, מעל למחיר הסגירה במועד חתימת הסכם ההשקעה, בהצעות פרטיות, בששת החודשים דצמבר 2014 - מאי 2015.

כספי הגיוס מיועדים, בין השאר, למימון ניסויים במגוון של אפליקציות בהן יושתלו במטופלים שתלי עצם להשלמת חסר בעצם, ובכללן, לסיום הניסוי הקליני הנערך כעת בבני אדם, להשלמה של חסר באחת מעצמות הפנים, ובכלל זה, חסר עצם בלסת העליונה או התחתונה, באמצעות שתל חי של עצם אנושית, המיוצר במרכז הייצור של בונוס ביוגרופ, בפארק מת"מ, בחיפה.

להערכת החברה, השתל החי של העצם האנושית מתוצרת בונוס ביוגרופ, אשר גודל מתאים שהופקו מרקמת השומן של המטופל, צפוי להיקלט, ללא כל דחייה, בגופו של המטופל ממנו נדגמה רקמת השומן. מערכת החיסון של המטופל צפויה להיחשף לשתל העצם ולהכיר בקיומה של זהות ביולוגית בין המטופל לבין שתל העצם אשר גודל על ידי בונוס ביוגרופ מהתאים שנלקחו ממנו, ועל כן, להערכת החברה, תימנע התגובה החיסונית ודחיית השתל, האופייניות לטיפולים בהם נעשה שימוש בתאים או ברקמות שאינם נלקחים מהמטופל לו הם מיועדים, אלא מתורם זר.