אליום חתמה על הסכם הפצה בהודו ב-5.6 מ' ש' ל-6 שנים

הסכם זה מתווסף להסכמים ברוסיה, צ'כיה וסלובקיה שנחתמו השנה

אליום מדיקל , חברת מכשור רפואי העוסקת בטכנולוגיות זעיר-פולשניות, הודיעה היום (ב') כי חתמה על הסכם להפצה בלעדית של הסטנטים הבילייארים שלה בהודו. ההתקשרות הינה עם חברה להפצת מכשור רפואי שהוקמה בשנת 1996 ומתמחה בין היתר בהפצת מכשירים ומוצרים לתחומי האורולוגיה, גסטרואנטרולוגיה, דיאליזה וקרדיו-וסקולר בהודו.

הסכם ההפצה הנו בלעדי ויהיה בתוקף לתקופה של 6 שנים החל ממועד קבלת האישורים הרגולטוריים למכירת המוצרים בהודו והוא כולל אופציה להארכה לתקופה נוספת של 3 שנים בכפוף לעמידת המפיץ ביעדי המכירות המינימליים הרבעוניים הקבועים בהסכם ההפצה וקביעת יעדי מכירות מינימליים חדשים.

בהסכם נקבעו כאמור יעדי מכירות מינימליים שנתיים, לפיהם התחייב המפיץ לרכישה של מוצרי הסטנטים הבילייארים, על פני כל התקופה הראשונה (6 שנים), בתמורה השווה ל-5.6 מיליון שקל לכל הפחות. חברת ההפצה ההודית התחייבה לפעול לקבלת האישורים הרגולטורים הנדרשים למכירה ולשאת במרבית העלויות הכרוכות בכך. בנוסף המפיץ התחייב לנקוט בפעולות שיווק ומכירה על-פי תוכנית שנתית אשר תתואם עם החברה.

להערכת אליום, המכירות הראשוניות על-פי הסכם ההפצה צפויות להתחיל במהלך שנת 2016, בכפוף לקבלת האישורים הרגולטוריים הנדרשים.

"ההסכם המשמעותי בהודו עבור הסטנטים הביליארים שלנו מתווסף לשורה של הסכמים עליהם חתמנו לאחרונה", מסר אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום. "להערכתנו, קיים פוטנציאל שוק משמעותי ביותר בהודו למוצרי הסטנטים של אליום אשר מהווים אלטרנטיבה בטוחה ויעילה לניתוחים. בכוונתנו להמשיך בחדירה לשוק זה ולמצוא מפיצים מתאימים ליתר המוצרים שלנו, בין היתר לסטנטים האורולוגיים. בהסתכלות קדימה, הפעילות בהודו כמו גם שיתוף הפעולה עם חברתKing Health בסין עשויים להוות עוגן להרחבת הפעילות המסחרית בשווקים מרכזיים אחרים במזרח הרחוק עבור כלל מוצרינו.

"ההתקשרות בהסכם ההפצה לשיווק מוצרי החברה בהודו הינה חלק מתכניות החברה ובהתאם לאסטרטגיה העסקית להתרחב לשווקים נוספים על מנת ליצור מנועי צמיחה חדשים. בכוונתנו להמשיך ולקדם הסכמי הפצה נוספים, על בסיס האישורים הרגולטורים והמוצרים החדשניים של החברה, מתוך מטרה לייצר ערך לבעלי המניות שלנו".