התחרות במוניות מגיעה לירושלים: אובר ו-Gett ראש בראש

אובר תעניק שתי נסיעות חינם ביום ההשקה ו-50% הנחה בשבוע ההשקה בכל הנסיעות שיתחילו בירושלים, כולל נסיעות בינעירוניות ■ Gett תעניק תעריף קבוע של 15-25 שקל לנסיעה בבירה ללא הגבלת זמן

גט טקסי / צילום: ערן לם
גט טקסי / צילום: ערן לם

התחרות בין אפליקציות הזמנת המוניות אובר (uber) וגט (Gett, גט טקסי לשעבר) מגיעה לירושלים. אובר הודיעה על השקת הפעילות בעיר הבירה: תעניק 2 נסיעות חינם ביום ההשקה (יום ירושלים שיחול ב-17 במאי) בשווי של עד 100 שקל, ו-50% הנחה בשבוע ההשקה על כל הנסיעות שיתחילו בירושלים (כולל נסיעות בינעירוניות).

Gett, שפעילה בירושלים כבר כ-3 שנים עם כ-1,000 נהגים, תעניק תעריף נסיעה קבוע ואחיד של 15-25 שקל לנסיעה בעיר, ללא הגבלת זמן.

באובר מציינים כי כל ההנחות יינתנו על-ידי החברה ולא יפגעו בתשלום לנהגים. מלבד מבצע ההשקה לנוסעים, אובר הודיעה כי בשלב הראשון לא תגבה עמלות נסיעה מנהגי המוניות ותאפשר להם להמשיך ולנסוע במקביל גם בתחנות המסורתיות וגם באפליקציות מתחרות. גם Gett תממן בעצמה לנהגים את ההפרש לנסיעה, לפי המחירון המקובל בכל עיר.

בנוסף לירושלים, בימים אלה משיקה Gett את המחירון האחיד בעיר אילת, שם המחיר יעמוד על 10 שקלים מכל נקודה לכל נקודה בעיר לתושבי אילת בלבד. התעריפים החדשים מצטרפים למבצע בקריית ביאליק, בקריית ים ובקריית מוצקין, שם המחיר נאמד ב-15 שקל לנסיעה מכל נקודה לכל נקודה ובמעבר בין הקריות. גם בעיר באר-שבע המחיר מתחנת הרכבת וחזרה, לכל נקודה בעיר, עומד על 15 שקל לנסיעה.

גם באובר מציינים כי בחברה מתכננים בהמשך להגיע לערים נוספות ברחבי המדינה.

אובר החלה את פעילותה בישראל לפני כ-9 חודשים, ומציעה כיום שירותי מוניות בירושלים ובאזור גוש דן והסביבה. בעולם החברה נוסדה ב-2010, והיא פעילה כיום ב-300 ערים ב-57 מדינות ברחבי העולם.