ביונדווקס גייסה כ-10 מ' ד' בהנחה של 25% על מחיר השוק

ביונדווקס השלימה הנפקה ראשונית לציבור בארה"ב של 1,910,000 תעודות הפיקדון כך שכל אחת מהן מייצגת 40 מניות רגילות ■ תחל להיסחר היום בנאסד"ק

ד"ר רון בבקוב ד"ר תמי בן ידידיה / צילום: איל יצהר
ד"ר רון בבקוב ד"ר תמי בן ידידיה / צילום: איל יצהר

חברת הביומד ביונדווקס , המפתחת חיסון אוניברסאלי לשפעת, השלימה גיוס בארה"ב בהיקף של כ-10 מיליון דולר ברוטו ממשקעים מוסדיים אמריקאים במחיר ל-ADS של 5.01 דולר.

ביונדווקס השלימה הנפקה ראשונית לציבור בארה"ב של 1,910,000 תעודות הפיקדון כך שכל אחת מהן מייצגת 40 מניות רגילות. בנוסף, למשקיעים הוקצו אופציות לרכישת 1,910,000 תעודות פיקדון (ADS) במחיר ממוצע של 5.00 דולר עבור ADS וסנט אחד עבור אופציה. האופציה נושאת מחיר מימוש ל-ADS של 6.25 דולר, ותהיה ניתנת למימוש מידי ותפוג בתוך 4 שנים מיום הנפקתה.

מניית ביונדווקס סגרה אתמול על 64.5 אג' ומחיר ההנפקה בארה"ב עמד על כ-48.2 אג' למניה כך שההנפקה בוצעה למעשה בהנחה של כ-25% על מחיר המניה בארץ.

כעת המניה נמצאת בהפסקת מסחר שתימשך כנראה עד לפתיחת המסחר היום בארה"ב.

אגיס קפיטל (Aegis Capital) הינם חתמי ההנפקה. את ההנפקה ליוו עורכי הדין אילן גרזי ותמי חברוני ממשרד עורכי הדין פרל כהן צדק לצר ברץ, ואורי בן אור, סמנכ"ל הכספים של ביונדווקס. כלל חיתום היתה אחראית על כ-20% מסך ההזמנות בהנפקה.

תעודת הפיקדון והאופציות צפויות להתחיל ולהיסחר בבורסת נאסד"ק החל מהיום תחת הסימול "BVXV" ו-"BVXVW", בהתאמה.

רון בבקוב, מנכ"ל ביונדווקס: "אנו גאים ומרוצים מאוד מהשלמת הנפקת ביונדווקס בבורסה האמריקאית ומהגיוס המרשים של 10 מיליון דולר. הנפקת החברה בארה"ב מהווה הבעת אמון גם מצד משקיעים בינלאומיים בחברה ובטכנולוגיה. הכסף שגויס ורישומנו למסחר בבורסה האמריקאית יאפשרו לחברה לקדם את פעילותה הקלינית ולהאיץ, במקביל, גם יוזמות עסקיות לטובת בעלי המניות".

ביונדווקס כאמור מפתחת חיסון אוניברסאלי לשפעת, אשר מספק הגנה רב-עונתית ורב-זנית נגד רוב סוגי הזנים של וירוס השפעת בבני האדם, כולל זני השפעת העונתית והנגיפית. הטכנולוגיה של ביונדווקס מבוססת על שילוב ייחודי, בקניינה הרוחני של החברה, של פפטידים שמורים וקבועים מחלבוני וירוס השפעת המפעילים את שתי הזרועות של המערכת החיסונית.