מוצר חדש שזוכה להתלהבות: רחפן צילום פשוט להפעלה

האישה שעומדת מאחורי שואב האבק הרובוטי שהפך לאחד ממוצרי החשמל הפופולריים בעולם מציגה פיתוח עממי חדש - רחפן פשוט ונוח מאוד לשימוש לילדים ולמבוגרים

רחפן, מזל"ט, קיקסטארטר CyPhy LVL 1 / צילום: וידאו
רחפן, מזל"ט, קיקסטארטר CyPhy LVL 1 / צילום: וידאו

רחפנים כבר מזמן הפכו לנחלת הכלל, ועדיין, על אף המגוון הרחב של המזלטים הקיימים בשוק קשה למצוא אחד שבאמת מתאים לכולם. הלן גריינר, המעצבת הטכנולוגית שעומדת מאחורי שואב האבק הרובוטי Roomba, מקווה לשנות את המצב באמצעות ה- CyPhy Level 1, רחפן פשוט ונוח לשימוש הפונה לילדים ולמבוגרים.

הרחפן של גריינר יאפשר צילומי וידיאו וסטילס ושיתופם המיידי בכל רשת חברתית או פלטפורמה, וניתן יהיה לשלוט בו באמצעות אפליקציה ייעודית לסמארטפון.

ה-CyPhy מיועד לתיעוד חוויות שגרתיות, כמו ארוחות ערב או פיקניק משפחתי בפארק, מזווית מעט אחרת. מבחינת יכולות טכניות, הרחפן מסוגל להישאר באוויר עד כ-20 דקות, הוא בעל מתקדמת, עמיד למים ותנאי מזג-אוויר קשים וישמור על איזון וצילום סטטי בכל רגע נתון.

על מנת להשיג את המימון הדרוש לפיתוח וייצור המוני של הרחפן, גריינר פתחה קמפיין באתר גיוס ההמונים קיקסטראר עם יעד של 250 אלף דולר. אם אתם רוצים להצטייד ברחפן אינטואטיבי באמת תוכלו להזמין אותו דרך האתר תמורת 445 דולר, כלומר 1,729 שקל, לא כולל דמי משלוח בגובה 35 דולר, והוא יישלח אליכם בסביבות פברואר 2016.