שכר בכירים: מנכ"ל ורינט השתכר אשתקד 9.6 מיליון דולר

דן בודנר קיבל אשתקד 723 אלף דולר שכר בסיס, 816 אלף דולר בונוס ויותר מ-8 מיליון דולר תגמול מבוסס מניות

דן בודנר / צלם: איל יצהר
דן בודנר / צלם: איל יצהר

2014 הייתה שנה חיובית לחברת הטכנולוגיה ורינט , והדבר בא לידי ביטוי גם בתגמולי בכירי החברה. חמשת בעלי השכר הגבוה בחברה קיבלו את הבונוס המקסימלי האפשרי בזכות עמידה ביעדים ב-2014.

עלות שכרו של מנכ"ל ורינט, דן בודנר, הסתכמה ב-9.6 מיליון דולר בשנה החולפת - סכום שמציב אותו בצמרת מקבלי השכר בחברות הציבוריות הישראליות. מתוך הסכום, כ-723 אלף דולר היה שכר בסיס, 816 אלף דולר בונוס, ולמעלה מ-8 מיליון דולר תגמול מבוסס מניות. מדובר על עלות שכר גבוהה ב-10% ביחס ל-2013.

בכיר נוסף שעלות שכרו גדלה בהשוואה לשנה קודמת הוא סמנכ"ל הכספים דגלאס רובינסון, שעלות שכרו עלתה ב-1.1% ל-2.3 מיליון דולר, כ-1.6 מיליון דולר מתוכם כתגמול מבוסס מניות.

בקרב שלושת הבכירים האחרים נרשמה דווקא ירידה בעלויות השכר. עלות שכרו של אלן מוריה, נשיא חטיבה בחברה, ירדה ב-4.9% ל-2.6 מיליון דולר, מתוכם 1.9 מיליון דולר תגמול מבוסס מניות. עלות השכר של פיטר פנט, יועץ משפטי ומנהל תחום ה-compliance, ירדה בשיעור מינורי ל-2 מיליון דולר, 1.4 מיליון דולר מתוכם תגמול מבוסס מניות. עלות השכר של מנהל האסטרטגיה מאיר שפרלינג עמדה על 1.9 מיליון דולר, ירידה של 16% בהשוואה לשנה קודמת.

ורינט, ספקית מערכות ושירותים בתחום המודיעין העסקי והביטחוני, נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 3.9 מיליארד דולר, אחרי עלייה של 48% במניה בשנה החולפת.