גיק שואו: מערכות אודיו חדשות ישמיעו מוזיקה בכל הבית

מדובר ברמקולים היושבים בחדרים שונים בבית ומאפשרים שליטה בהם באמצעות אפליקציה בסמארטפון ■ כך ניתן לשלוט בעוצמת הסאונד בצורה שונה בכל חדר וגם להשמיע שירים שונים בין החדרים

כמה פעמים התחלתם להאזין למוזיקה בחדר השינה ורציתם להמשיך להקשיב לשיר גם בסלון או אפילו במקלחת? רובנו מכירים את הפתרון של רמקולים ניידים מבוססי בלוטות', שמאפשרים לקחת את המוזיקה איתנו לכל מקום בבית או מחוצה לו, אבל קטגוריית מוצרים חדשה-ישנה מנסה לקחת את אותו הרעיון ולאפשר לנו לשנות את הדרך שבה אנחנו שומעים מוזיקה בבית.

מערכת האודיו של סמסונג Wireless Audio Multiroom מורכבת מרמקול M7 שמחירו 2,500 שקל. עבור רמקול נוסף גרסת M5 צריך להוסיף 1,900 שקל. בנוסף, חייבים לרכוש HUB שמחירו 650 שקל. סך הכל, 5,050 שקל. כמובן שאפשר להוסיף עוד רמקולים ולרשת את כל הבית במוזיקה מאותה מערכת.

רשת באג מציעה את המערכת OMNI של חברת הרמון קרדון. הרמקול Omni 20 עולה 1,700 שקל, דגם Omni 10 עולה 1,200 שקל וה-HUB נמכר ב-800 שקל. סך הכל 3,700 שקל.

הפתרון של סמסונג ושל הרמון קרדון מקבל השראה מסדרת מוצרים ישנה יותר של חברת Sonos. מדובר ברמקולים היושבים בחדרים שונים בבית ומאפשרים שליטה בהם באמצעות אפליקציה בסמארטפון. כך ניתן לשלוט בעוצמת הסאונד בצורה שונה בכל חדר וגם להשמיע שירים שונים בין החדרים.