ועידת שוק ההון 2015: איפה כדאי לשים את הכסף?

האם הגיע הזמן לשינוי תפיסתי בנוגע לסיכון ותשואה? האם יש לבחון את ההשקעות באופן שונה מבעבר? ועידת שוק ההון של "גלובס" תעלה מושב דיון מיוחד אשר יבחן את הסוגיות ■ הוועידה תתקיים ביום שלישי, 2 ביוני, בת"א

ועידת שוק ההון 2015
ועידת שוק ההון 2015

הריביות בשווקים אפסיות ואף שליליות. הפיקדונות והאפיקים הסולידיים כבר כמעט וללא בשר ממשי לתשואות עתידיות, כששוקי המניות, ולמעשה כמעט כל מחירי הנכסים, עולים כבר כמה שנים.

מבחינת מנהלי ההשקעות, כמו גם המשקיע הבודד, מדובר במציאות שרחוקה מלהיות שגרתית ושמציבה אתגרים יוצאי דופן במרדף אחר התשואה העתידית. זאת, בין אם מדובר בתיק השקעות של כמה מאות אלפי שקלים, או בהיקפים של כמה מיליארדי שקלים.

האם זה הזמן להבין שחל שינוי בתפיסות המסורתיות שלנו לגבי משוואת הסיכון-תשואה. בכל מקרה, כיום, יותר מתמיד, נדרשת בחינה מעמיקה של אפיקי ההשקעה לפני שאתם שמים בהם את כספיכם.

ועידת שוק ההון של ישראל 2015, הוועידה השנתית לנושאי בנקאות, פיננסים ושוק ההון של "גלובס", תעלה לדיון נושא זה במושב "כסף מחפש תשואה".

בין המשתתפים במושב: ניר מורוז, ראש חטיבת ההשקעות פסגות; אמיר הסל, משנה למנכ"ל, מנהל חטיבת ההשקעות, הראל; דני ירדני, סמנכ"ל השקעות, אלטשולר שחם; גיורא סרצ'נסקי, מנהל השקעות ראשי, עמיתים ושאול בן שימול, שותף בכיר בחברת הייעוץ של BDO זיו האפט. את הדיון ינחה רון שטיין, כתב ביטוח ושוק ההון, גלובס.

ועידת שוק ההון של ישראל 2015, בשיתוף BDO זיו-האפט, תתקיים ביום שלישי, 2 ביוני, 2015, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א. הוועידה תכנס את ראשי המשק, בכירי מערכת הבנקאות, גופי הרגולציה, ושחקנים נוספים בשוקי ההון, כדי לדון בנושאים הבוערים שעל סדר היום הפיננסי בישראל.

למתווה המלא של הוועידה ולהרשמה - לחצו כאן