ארדן: נתניהו חושש ממני? לא. אני לא רוצה להתמודד מולו

השר הנכנס לביטחון הפנים מסביר בראיון לרדיו 103FM את המפנה שעשה בדרך לממשלה החדשה: "בסופו של דבר, אני מרוצה מהמשרדים שקיבלתי וממוקדי ההשפעה, ואני חושב שיש לי הרבה מאוד מה לעשות שם"

גלעד ארדן / צילום: איל יצהר
גלעד ארדן / צילום: איל יצהר

גלעד ארדן, השר הנכנס לביטחון הפנים, הסביר היום (ג') בראיון לחגי גולן ורינה מצליח ברדיו 103FM את המפנה שעשה בדרך לממשלה החדשה.

"לא נכנסתי למוחו של ראש הממשלה, ואיני יודע מדוע החליט להותיר אותי לצערי די לסוף, אבל הכרזתי שאני לא אהיה זה שמפיל ממשלת ליכוד", אמר ארדן.

לדבריו, הוא לא התקפל בכניסה לממשלה: "לא התניתי את כניסתי לממשלה מעולם בתיק החוץ למרות שביקשתי אותו, ואני עדיין חושב שנכון למנות שר חוץ במשרה מלאה. אולם משבקשתי לא התמלאה, לא רציתי להיכנס לתיק ביטחון הפנים מבלי לדעת מה הכלים שיינתנו לי כדי להצליח בו".

בתשובה לשאלה מדוע רה"מ העדיף להיענות קודם לדרישות של ישראל כץ וסילבן שלום מאשר לדרישותיו, ענה ארדן: "יש כאלו שיגידו שזה קשור לעובדה שהם מאיימים... לא יודע למה ראש הממשלה החליט מה שהחליט... בסופו של דבר, אני מרוצה מהמשרדים שקיבלתי וממוקדי ההשפעה ואני חושב שיש לי הרבה מאוד מה לעשות שם. האם היה אפשר למנוע את זה ולעשות את זה קודם? כן, אפשר היה להימנע מכל הסאגה הזו".

בתשובה לשאלה האם נתניהו חושש ממנו, ענה ארדן: "לא, לא הבעתי רצון להתמודד מולו ואני מגבה אותו כבר שנים רבות. מבין התיקים שנשארו, המשרד לביטחון הפנים הוא משרד סופר-חשוב".

המראיינת רינה מצליח אמרה לארדן בסיום הראיון: "בכנסת מחבבים אותך וגם בעיתונות מחבבים אותך, יותר ממה שנדמה לך. אבל עם החיבה הזו לא מגיעים להנהגה, להנהגה מגיעים עם עמוד שדרה".