מחזיק 20 יום ללא הטענה: סלולרי חדש ב-400 שקל

אידיאלי לילדים ולטיולים: הכירו את ה-Light Phone - מכשיר סלולרי חדש וזול שנחשף לאחרונה, זוכה להתלהבות בארה"ב, ומאפשר שימוש רציף במשך כ- 20 יום ללא הטענה

ה-Light Phone הוא ההיפך המוחלט מכל טלפון סלולרי שמסתובב היום בשוק. הוא דק, קל ופועל במשך 20 יום ללא הטענה. מה הופך אותו לכל-כך שונה ומיוחד? ובכן, מדובר בטלפון בלבד. לא תמצאו בו אפליקציות, משחקים, NFC ואפילו חיוג מהיר.

למעשה, הדבר הנוסף שהוא יכול לעשות הוא לשמש כפנס. בעולם של טלפונים חכמים, שעונים חכמים ובתים חכמים, ה-Light Phone בולט בשל היותו הרבה פחות חכם מכל השאר. היוצרים של הטלפון פיתחו אותו במהלך חממת סטארט-אפים של גוגל בניו-יורק, כשרעיון הבסיסי היה לייצר מכשיר שינתק את המשתמש מהעולם המחובר והמרושת בו אנחנו חיים.

למעשה, המטרה של המפתחים היא שישתמשו במכשיר כמה שפחות, מה שהופך אותו לאידיאלי לילדים או לטיולים. כל שעליכם לעשות על מנת להפעיל אותו הוא להכניס כרטיס סים ללחוץ על כמה כפתורים ואז לדבר בטלפון.

הוא כולל שקע USB להטענה ומגיע עם 500 דקות של שיחות חינם. ה-Light Phone הושק לאחרונה באתר גיוס ההמונים קיקסטארטר מתוך מטרה לגייס 200 אלף דולר, כשנכון לכתיבת שורות אלה הוא כבר גייס כ-180 אלף דולר. אם אתם רוצים להצטייד במכשיר הסלולר הכי פשוט בעולם תוכלו להזמין אותו דרך האתר תמורת 100 דולר, כולל דמי משלוח, והוא ישלח אליכם בסביבות מארס 2016.