פאר-לוין: ענת גורן לא הייתה צריכה לצלם במטה הרצוג בבחירות

אנשי משרד הייעוץ האסטרטגי פאר-לוין, שליוו את יצחק הרצוג בתחילת הקמפיין, יוצאים נגד צוותו של ראובן אדלר, שהחליפם: ההישג העיתונאי המרשים של ענת גורן הוא תמונת ראי לכישלון של אדלר

ראובן אדלר ויצחק הרצוג / צילום מסך מתוך הסרט
ראובן אדלר ויצחק הרצוג / צילום מסך מתוך הסרט

משרד הייעוץ האסטרטגי פאר-לוין תוקף את החלטת ראשי הקמפיין של יו"ר המחנה הציוני, יצחק הרצוג, לאפשר לעיתונאית ענת גורן לצלם את התנהלות מטה הבחירות במשך מספר שבועות.

המשרד, בראשותם של ממי פאר, איתן לוין וגור מוטולה, ליווה את הרצוג בשבועות הראשונים של הקמפיין, בהמשך לעבודתו עם מפלגת העבודה, עד אשר ראובן אדלר התמנה להיות מנהל הקמפיין.

"כל עוד הדבר היה בידינו, התנגדנו נחרצות לחשוף תקשורתית את עבודת מטה הבחירות בכלל, ואת מאחורי הקלעים של הרצוג בפרט", אמרו היום (ג') במשרד פאר-לוין. הדברים נמסרו כתגובה לדברים שאמרה גורן בריאיון למגזין "פירמה", ולפיהם הרצוג שגה כשלא החליף את פאר-לוין בשלב מוקדם יותר של הקמפיין.

"כשגורן פנתה אלינו בעניין הסרט, היא נענתה בשלילה, כמו פניות דומות שקיבלנו מעיתונאים נוספים. אחרי שידור הסרט, ברור לכולם מדוע דחינו פניות אלה", נמסר.

בהמשך עוקץ המשרד את אדלר ואת מי שליוותה את הרצוג, היועצת האסטרטגית תמי שיינקמן. "ההישג העיתונאי המרשים של גורן, הוא תמונת ראי לכישלון של מי שאפשרו לה להיכנס בחודש האחרון של הקמפיין לקודש הקודשים של מטה הבחירות ולמי שאפשר את העימות הטלוויזיוני בין הרצוג לבין נתניהו".

לדבריהם, "הדברים של גורן כפי שצוטטו בראיון ל'פירמה', המתייחסים אלינו, אינם ראויים ובעיקר משוללי כל יסוד. השינוי התדמיתי המשמעותי ביותר שעבר הרצוג בתחילת הקמפיין, נעשה בעת שאנחנו היינו הגורם המקצועי היחיד שעבד מולו, עוד בטרם פוליטיקה מכוערת השתלטה על מטה הבחירות.

"במהלך התקופה, שבה אנחנו ניהלנו את הפעילות התקשורתית, טובת המועמד והמפלגה בלבד עמדו לנגד עינינו. אנו גאים מאוד על חלקנו בשינוי תדמיתו של יו"ר המחנה הציוני, שהפך ערב מערכת הבחירות מ'בוז'י' ל'הרצוג', ומוצב בתקופת עבודתנו עמו כמועמד ריאלי לראשות הממשלה מול בנימין נתניהו, שעד אז הכול סברו שאין לו אלטרנטיבה".

החלק השני של סרטה של גורן, "הרצוג", ישודר הערב במסגרת התוכנית "המקור" בערוץ 10.

ממשרדו של אדלר לא נמסרה תגובה לדברים.

שיינקמן מסרה: "הדברים אינם ראויים לתגובה".