שחקנים חדשים: דיון על מימון נדל"ן בוועידת שוק ההון

כיצד מנצלים את הריבית הנמוכה, מה בין נדל"ן למגורים, נדל"ן מסחרי ונדל"ן לתשתיות ומה יקרה כשהריבית תשוב לעלות

ועידת שוק ההון 2015 לוגו
ועידת שוק ההון 2015 לוגו

ענף הנדל"ן זקוק להון עתק כדי להתקיים ולהתרומם. פרויקטים למגורים, למסחר, למשרדים ולתשתיות מגלגלים מדי שנה מחזור כולל של מאות מיליארדי שקלים, וללא שוק אשראי מפותח לא ניתן לדבר על שוק נדל"ן חי ונושם. בשנים האחרונות, על רקע הריבית הנמוכה והגבלות האשראי על הבנקים המסחריים, נפתחו לא מעט אפיקי מימון אלטרנטיביים בשוק הנדל"ן. יזמים יכולים היום ליטול הלוואות מהשוק המוסדי ומהשוק הפרטי, מגופים שששים להצטרף לחגיגת הנדל"ן המקומית.

ועידת שוק ההון של ישראל 2015, הוועידה השנתית לנושאי בנקאות, פיננסים ושוק ההון של "גלובס", תעלה לדיון נושא זה במושב "שחקנים חדשים במגרש".

בין המשתתפים במושב, יוני אופיר, סמנכ"ל, מנהל מערך האשראי, אלטשולר שחם; דוד ברוך, יו"ר ושותף, קרן יסודות; מיקי ורדי, שותף ומנהל השקעות ראשי, קרן ריאליטי; אבי כץ מייסד ונשיא קרן הגשמה; אבי לוי, מנכ"ל מליסרון. את הדיון ינחה דרור מרמור, עורך הנדל"ן, גלובס. ועידת שוק ההון של ישראל 2015, בשיתוף BDO זיו-האפט, תתקיים ביום שלישי, 2 ביוני, 2015, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א. הוועידה תכנס את ראשי המשק, בכירי מערכת הבנקאות, גופי הרגולציה, ושחקנים נוספים בשוקי ההון, כדי לדון בנושאים הבוערים שעל סדר היום הפיננסי בישראל.

למתווה המלא של ועידת שוק ההון 2015 בשיתוף BDO זיו-האפט ולהרשמה - לחצו כאן