ZTE משיקה הסמארטפון Blade S6 בישראל; כמה יעלה?

מדובר בסמארטפון עם רמת חומרה בינונית-גבוהה שקיבל השראה מהגלקסי S6 של סמסונג ומהאייפון 6 של אפל ■ הבלייד S6 מגיע עם מסך בגודל 5 אינץ', מעבד 8 ליבות, מצלמה בעלת חיישן 13 מגה פיקסל ומצלמה קדמית לצילומי סלפי עם 5 מגה פיקסל

חברת ZTE הסינית שבדרך כלל מנמנמת בפעילות הסמארטפונים שלה בישראל, מבצעת בפעם הראשונה השקה של סמארטפון עם רמת חומרה בינונית-גבוהה (ולא מכשירים עם רמת ביצועים בינונית ומטה). קבוצת יורוקום השיקה היום את ה-Blade S6 שהוכרז בחודש מארס בתערוכת הסלולר MWC בברצלונה. המחיר: 1,600 שקל, כולל אחריות לשנה.

הבלייד S6 קיבל את ההשראה בשם שלו מהגלקסי S6 של סמסונג, כאשר העיצוב הגיע מהשראת האייפון 6. הבלייד S6 מאפשר הפעלה של פעולות מסוימות במכשיר באמצעות מחוות תנועה. למשל, הפעלת פנס על-ידי שקשוק הטלפון, הפעלת מצלמה על-ידי החזקת הסמארטפון במצב אופקי, השתקה של צלצול באמצעות הפיכת הסמארטפון על השולחן או נעילת המסך באופן אוטומטי על-ידי הכנסת המכשיר לכיס המכנסים.

הבלייד S6 מגיע עם מסך בגודל 5 אינץ' ברזולוציית HD, מעבד 8 ליבות מסוג סנפדרגון 615 של קוואלקום במהירות 1.7 ו-1 ג'יגה הרץ (שני מעבדי 4 ליבות), זיכרון 2 ג'יגה, נפח אחסון 16 ג'יגה' כולל אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס וגם מצלמה בעלת חיישן 13 מגה פיקסל ומצלמה קדמית לצילומי סלפי עם 5 מגה פיקסל. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד בגרסת לוליפופ וקיבולת הסוללה עומדת על 2400 מיליאמפר/שעה.