הסטארט-אפ engie זכה בתחרות של Israel Mobile Summit

engie פיתחו אפליקציה והתקן שמאפשרים לאתר תקלות ברכב מבעוד מועד ולהשוות מחירי תיקון במוסכים שונים ■ המשקיע הראשון של החברה והיו"ר שלה הוא אורי לוין, אחד ממייסדי waze

הסטארט-אפ הישראלי engie, שפיתח אפליקציה והתקן שמאפשרים לאתר תקלות ברכב מבעוד מועד ולהשוות מחירי תיקון במוסכים שונים, זכה במקום הראשון בתחרות הסטארט-אפים של כנס Israel Mobile Summit שנערך אתמול בגני התערוכה בתל אביב. בפאנל השופטים ישבו נציגים של חברות כמו טוויטר, AVG, חברת המחקר בתחום האפליקציות App Annie ואחרים. החברה תזכה בפרס של תקציבי פרסום מחברת Performance Revenues וחברת המחקר הבינלאומית App Annie.

החברה הישראלית, שהוקמה על-ידי שלושה בוגרי תוכנית זל ליזמות במרכז הבינתחומי הרצליה - ירדן גרוס, גל אהרון ואלון הנדלמן, פיתחה מוצר חינמי שמאפשר להתחבר למחשב הרכב ולאתר תקלות שוטפות כמו בעיות במנוע ומשם לקבל הצעות מחיר ממוסכים שעימם עובדת החברה. המשקיע הראשון של החברה והיו"ר שלה הוא אורי לוין, אחד ממייסדי waze.

אל המקום השני הגיעה חברת Fairfly, שגם היא הוקמה על-ידי יוצאי הבינתחומי וגם היא גייסה כסף מלוין, המשמש בין היתר כמנטור בתוכנית זל ליזמות. החברה פיתחה אפליקציה שמאפשרת לרוכשי כרטיסי טיסה להוזיל מחירים לאחר שכבר רכשו את הכרטיס. אל המקום השלישי הגיעה חברת Remini, שפיתחה אפליקציה שמאפשרת לאגור ולסדר זיכרונות משפחתיים כמו תמונות, ציורים של הילדים ועוד.

לדברי ירדן גרוס, מנכ"ל החברה, "הזכייה בתחרות היא הוכחה נוספת שאנחנו ב-engie פותרים בעיה גדולה ונותנים ערך למשתמשים. הקמנו את engie בכדי לעזור לנהג ולתת לו כוח, ידע וביטחון בכל הקשור בתחזוקת הרכב ובמיוחד בהגעה למוסך כשתחושת חוסר האונים מתעצמת. נראה כי השופטים זיהו את הפוטנציאל שגלום ב-engie ואת השינוי הגדול שהיא הולכת לעשות בתחום הרכב והמוסכים".