מיזם הסיבים אנלימיטד ישווק את מיזם הטלוויזיה TAKE

שתי החברות סיכמו על שיתוף-פעולה, שבו תשווק אנלימיטד את קופסת הטלוויזיה של TAKE

סיבים אופטיים / צילום: רפי קוץ
סיבים אופטיים / צילום: רפי קוץ

מי שמחפש עוד הוכחה לכך שבשקט-בשקט שוק הטלוויזיה בישראל עובר שינוי, יכול למצוא אחת כזו בשיתוף-הפעולה שנרקם בין מיזם הסיבים האופטיים אנלימיטד למיזם הטלוויזיה החדש מבית היוצר של היזם ליאור בנאי, TAKE.

אמנם זה לא המיזם שיהפוך את שוק הטלוויזיה על פניו, אבל גם רומא לא נבנתה ביום אחד, ולצד המיזם של סלקום - ואולי של פרטנר וגולן טלקום - שינוי באופן צריכת הטלוויזיה שלנו יקרה.

ל"גלובס" נודע כי שתי החברות סיכמו על שיתוף-פעולה, שבו תשווק אנלימיטד את קופסת הטלוויזיה של TAKE. לקוחות אנלימיטד יוכלו לרכוש בהנחה את ממיר הטלוויזיה של TAKE, שנכנסה לשוק רק באחרונה והחלה להציע את ערוצי עידן פלוס החינמיים ותוכן שהיא מאגדת בעצמה וכן גישה לרשתות חברתיות.

אנלימיטד פורסת תשתיות סיבים אופטיים בארץ, ולכן שיתוף-הפעולה עם TAKE אמור לסייע לה לחזק את המודל שהיא מנסה לשווק, של אינטרנט נטו המאפשר צפייה בשידורים באיכות גבוהה בזכות האינטרנט שהיא מציעה על גבי סיבים אופטיים.

אנלימיטד דוחפת לכך שלקוחות הוט ו-yes יוותרו על קבלת שירותי הטלוויזיה המסורתית, ויעברו לשיטות של צריכת תוכן שמותאמות לרוח התקופה - כלומר בין השאר צפייה לא ליניארית, תוכן שמוגש דרך ספריות וידיאו VOD ותוכן שניתן לצפות בו במגוון מכשירים.

TAKE כבר הבהירה כי היא מתכוונת להרחיב את התוכן שלה, ובקרוב תוסיף ערוצים שונים במחירים אטרקטיביים. עם זאת, המוצר הבסיסי שלה יישאר חינמי, כלומר הקופסה תירכש במחיר חד-פעמי (עולה כיום 699 שקל כולל התקנה, או 549 שקל בהתקנה עצמית), והערוצים הנוספים ייגבו בתשלום נמוך.

אפשרות נוספת ש-TAKE שוקלת היא להפוך לחברת ISP וכך לספק גם את הקישוריות לאינטרנט.

מנכ"ל אנלימיטד, דני לאובר, מסר כי "מוצר הטריפל מיושן, משום שהוא מכריח את הלקוח לקבל מארז סגור של תוכן ושירותי תקשורת במחיר קבוע - ללא קשר לשירותים הנדרשים על-ידי הלקוח".

מנכ"ל TAKE, ליאור בנאי, מסר כי "אני שמח ששני שחקנים חדשים בשוק חברו יחדיו על מנת לקדם בצורה מיטבית את שוק הטלוויזיה ושוק התשתית לתחרות אמיתית".