קומברס תרכוש את חברת Acision תמורת כ-210 מיליון דולר

סכום הרכישה יורכב מ-135 מיליון דולר במזומן ועוד 3.13 מיליון מניות של קומברס ■ במקביל, קומברס דיווחה על הפסד נקי של 26.7 מיליון דולר או 1.22 דולרים למניה, על הכנסות של 45.7 מיליון דולר ברבעון הפיסקאלי הראשון שלה

קומברס / צילום: תמר מצפי
קומברס / צילום: תמר מצפי

חברת שירותי הדיגיטל קומברס הודיעה היום (ב') כי היא חתמה על הסכם לרכישת החברה הבריטית Acision תמורת כ-210 מיליון דולר. הדירקטוריונים בשתי החברות אישרו את העסקה אך היא עדין כפופה לתנאים מסוימים ותיסגר ע"פ הערכות ברבעון השלישי של השנה.

ע"פ ההודעה שפרסמה קומברס, סכום הרכישה יורכב מ-135 מיליון דולר במזומן ועוד 3.13 מיליון מניות של קומברס (סה"כ כ-75 מיליון דולר). קומברס עשויה בנוסף להעביר תשלום של 35 מיליון דולר במקרה של עמידה ביעדים. כמו כן, קומברס עשויה ליטול לעצמה את החובות של Acision בהיקף של כ-157 מיליון דולר.

Acision היא חברה פרטית המספקת שירותי סלולר, ביניהם שירות המאפשר שליחת הודעת SMS באמצעות טכנולוגיית IP ושירותי ענן.

קומברס פספסה את תחזית הרווח

בתוך כך, קומברס פרסמה היום גם את תוצאותיה הכספיות ברבעון הפיסקאלי הראשון שלה. בשורה התחתונה החברה פרסמה הפסד נקי של 26.7 מיליון דולר או 1.22 דולרים למניה. ההפסד המתואם עמד על 1.6 דולרים למניה. זאת לעומת הפסד נקי של 72 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.

קונצנזוס האנליסטים בשוק עמד בממוצע על הפסד נקי של 14 סנט למניה.

הכנסות החברה הסתכמו ב-45.7 מיליון דולר, לעומת הכנסות בהיקף של כ-65 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. מתחילת השנה מניית קומברס טיפסה ב-28%.