הטיפ היומי: ישראלית בנאסד"ק שיכולה לטפס 12%

אופנהיימר ממליץ על ורינט לאור צמיחה נאה על בסיס ביקושים חזקים

חברת ורינט נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של כ-3.8 מיליארד דולר. החברה היא ספקית פתרונות אנליטיקה מבוססי תוכנה לצורכי תקשורת, אבטחה ומודיעין באמצעות וידיאו ומודיעין עסקי.

לפני כשבוע ורינט ערכה כנסים ללקוחות ולאנליסטים, ובהם חשפה מערכת אבטחה חדשה (TPS), שמייצגת מנוע צמיחה משמעותי לשנים הבאות. העמדה ה"שורית" שלנו כלפיה נובעת גם מכך שהיא נהנית ממעמד דואופולי בעסקי הליבה, שבהם היא מוכרת פלטפורמה מלאה ולא רק פתרונות נקודתיים (כלומר, התמחור גבוה יותר).

בנוסף, בשני שוקי הקצה שלה (ביטחון ו-CRM - ניהול קשרי לקוחות) ורינט מרחיבה את השווקים הפוטנציאליים, אשר אליהם היא פונה, מ-3 מיליארד דולר ל-8 מיליארד דולר, והדבר יכול להמשיך לתמוך בצמיחה האורגנית. להערכתנו, שלב ההשקעה הנוכחי עשוי להניב פירות ולהשפיע על הרחבת שולי הרווח לכיוון של כ-25% במהלך השנים הקרובות.

פתרון האבטחה החדש שהחברה חשפה, הוא מערכת שנועדה לגלות, לחקור ולהגן על ארגונים עסקיים מפני התקפות על הרשתות שלהם. זו מערכת שמכוונת ללקוחות שמעוניינים להביא שפיות לרשתות המורכבות שלהם. הפלטפורמה כבר הוטמעה בקרב כמה עשרות לקוחות.

ורינט לא שינתה את תחזיותיה לשנת הכספים 2015. התחזית, על בסיס שערי חליפין קבועים, היא צמיחה שנתית של 9%-13% בהכנסות, ל-1.2-1.25 מיליארד דולר. תחזית הרווח למניה היא 3.55-3.75 דולר, כך שאמצע טווח התחזית משקף צמיחה של 9% בהשוואה לשנה קודמת.

אנחנו ממשיכים לצפות מורינט להציג השנה רווח נקי של 3.6 דולר למניה על הכנסות של 1.22 מיליארד דולר, והתחזית שלנו לשנת הכספים 2016 היא לרווח נקי של 4 דולר למניה ולהכנסות של 1.352 מיליארד דולר.

בשורה התחתונה, ורינט ממשיכה לייצר צמיחה נאה המבוססת על ביקושים חזקים. אנחנו מצפים להתגברות המומנטום לחברה, ככול שהפלטפורמה שלה תצבור תאוצה בשוק במהלך השנה הקרובה. המלצתנו למניה היא "תשואת יתר", ומחיר היעד שלנו עבורה, המבוסס על מכפיל רווח של 17.5 ל-2016, עומד על 70 דולר - פרמיה של כ-12% על מחיר המניה בנאסד"ק.