אינוונטק: ענבל אור החזירה הכסף שמשכה בניגוד להסכמים

(עדכון) - אינוונטק מעדכנת כי ענבל אור הפקידה הבוקר בחשבון החברה צ'ק בסכום של 450 אלף שקל ■ ענבל אור: "משיכת הכסף נעשתה בתום לב, לכשהדברים הובהרו הכסף הושב באופן מיידי לקופת החברה"

ענבל אור / צילום: איל יצהר
ענבל אור / צילום: איל יצהר

בעלת השליטה בחברת אינוונטק , ענבל אור, החזירה לחברה את הכספים שמשכה בהיקף של כ-450 אלף שקל. כך דיווחה החברה לפני זמן קצר לבורסה.

קודם לכן דיווחה אינוונטק כי אור משכה בחזרה את התשלום השני של ההלוואה אשר העמידה לחברה, בסך של 450 אלף שקל. מדובר על סכום עיקרי מתוך הלוואת בעלים שהעמידה אור לחברה בסכום כולל של 550 אלף שקל.

בהתאם למידע שנמסר לחברה מאור, המשיכה בוצעה על רקע משא ומתן שמתקיים עם צד שלישי לעניין השקעה בחברה, "חלף השקעתה של אור בחברה".

באינוונטק ציינו כי "משהובהר לבעלת השליטה על ידי החברה, כי אין באפשרותה לבצע משיכה כאמור, הודיעה בעלת השליטה לחברה, כי היא פועלת להשבת הכספים לקופת החברה".

בחודש שעבר התפטר מתפקידו חיים כהן, מי שכיהן בעבר כמהנדס עיריית רמת-גן ומונה לאחרונה לדירקטור בחברת אינוונטק. בהודעה שפרסמה אז החברה לבורסה נכתב כי סיבת ההתפטרות "אינה כרוכה בנסיבות שיש להביאן לידיעת המחזיקים בניירות הערך של התאגיד".

"החברה ממשיכה לנהל משאים ומתנים ביתר שאת בנוגע לפרויקטים של התחדשות עירונית עליהם דיווחה בעבר והינה פועלת לגיבוש הסכמים מחייבים עם הדיירים השונים וביצוע הפרויקטים אלו הממוקמים בלב אזורי הביקוש", נמסר אז מאינוונטק.

מענבל אור נמסר בתגובה: "משיכת הכסף נעשתה בתום לב, לכשהדברים הובהרו הכסף הושב באופן מיידי לקופת החברה".