הסטארט-אפ Yotpo מגייס 15 מיליון דולר בהובלת קרן מרקר

החברה פיתחה פלטפורמה נוחה ונגישה לביקורות גולשים, שבאמצעותן מאפשרת החברה ללקוחות ולעסקים לקדם את המוצרים שלהם ולהעלות מכירות על בסיס הביקורות הקיימות

חברת הסטארט-אפ הישראלית Yotpo, שפיתחה מודל שמאפשר להשתמש בביקורות משתמשים לקידום מותגים ומוצרים, השלימה גיוס של 15 מיליון דולר בהובלת קרן מרקר. להשקעה בחברה הצטרפו גם שני משקיעים חדשים - Innovation Endeavors בהובלת יו"ר גוגל אריק שמידט ו-Vintage Investment Partners.

בגיוס לקחו חלק גם המשקיעים הקיימים בחברה - Access Industries של לן בלווטניק, רודיום, בלמברג קפיטל, פלאס ונצ'רס ו-2B Angels. הכסף ישמש את החברה להאיץ את פיתוח המוצר וכן להעמיק את הנוכחות בשוק האמריקאי, באמצעות פתיחת משרד בניו יורק והכפלת מספר העובדים.

חברת Yotpo הוקמה ב-2011 על-ידי תומר תגרין ועומרי כהן כפלטפורמה נוחה ונגישה לביקורות גולשים, שמצליחה לקדם ביקורות אמיתיות ולמנוע ביקורות מזויפות של גולשים. באמצעות ביקורות אלה, מאפשרת החברה ללקוחות ולעסקים לקדם את המוצרים שלהם ולהעלות מכירות על בסיס הביקורות הקיימות.

"עד עכשיו, תוכנות למתן חוות דעת לא הצליחו לעקוב אחר העדפות המשתמשים, מה שמנע מהמותגים לראות את האפשרויות של תוכן המיוצר על ידי משתמשים", אמר המנכ"ל והמייסד השותף של Yotpo, תומר תגרין.

"החברה הקדישה תשומת לב רבה לפיתוח פלטפורמה שמתאימה הן לגולשים בנייד והן למותגים המנסים לתקשר עמם. אנו גאים לראות מספר כה רב של משקיעים שלהוטים לעמוד מאחורי המוצר שלנו ולהצטרף אלינו בשלבי הצמיחה והפיתוח המואצים של החברה, בעודנו עוזרים ללקוחותינו לראות את הכח של שיווק תוכן גולשים".

"האופי של מערכת היחסים בין מותג ללקוח הופך יותר נייד וחברתי, והדבר מקשה על חברות לשווק את עצמן בדרך משמעותית", אומר יובל שחר, מייסד שותף ושותף ב-Marker, LLC. "בזכות יוטפו, עסקים מקוונים יכולים להתגבר על הרעש ולתרום את התוכן של המשתמשים שלהם, לייצר אמון ולהשיג לקוחות חדשים. אנו נלהבים להצטרף לצוות של Yotpo בעודם ממשיכים להמציא מחדש את תעשיית שיווק תוכן הגולשים".