פיתוח ישראלי רוצה לסייע לעסקים קטנים "להישאר בחיים"

חברת הסטארט-אפ הישראלית איי-פקט (iFact) פיתחה את bizibox - מוצר חכם לניהול פיננסי בזמן אמת לעסקים קטנים המתממשק לכל מקורות המידע ומאגד את כל התהליכים העסקיים והכספיים של העסק

פיתוח ישראלי חדש מתיימר לסייע לעסקים קטנים בהתנהלות פיננסית נכונה שעשויה לעזור להם "להישאר בחיים". חברת הסטארט-אפ הישראלית איי-פקט (iFact) פיתחה את bizibox - מוצר חכם לניהול פיננסי בזמן אמת לעסקים קטנים המתממשק לכל מקורות המידע ומאגד את כל התהליכים העסקיים והכספיים של העסק.

ביזיבוקס מסוגל להתממשק לבנקים, לחברות כרטיסי האשראי, לחברות הסליקה ולתוכנות הנהלת החשבונות. התוכנה מנתחת ומציגה את מקורות המידע במסך אחד באופן פשוט וחוויתי למשתמש. למוצר אפליקציה סלולרית משלימה באנדרואיד וב-IOS, ובנוסף בעל העסק מקבל מיילים יומיים, שבועיים וחודשיים המציגים ומפרטים את כל הנתונים הרלוונטיים לניהול חכם ונכון של העסק.

לדברי מוטי כספי, מנכ"ל חברת איי פקט, "ניהול תזרים מזומנים וניהול כספים בצורה המקובלת, הינה פעולה מורכבת ומסורבלת עד כדי כך שחלק לא מבוטל מבעלי העסקים דוחים או פשוט לא מבצעים פעולות אלו. הסרבול עלול ליצור מראה שאינה תואמת את המציאות ואף יכולה לגרום לכישלון העסק. המטרה של ביזיבוקס, היא לתמוך בעסקים בניהול הפיננסי ולאפשר לכל בעל עסק לקבל מידע בזמן אמת, כלים לניהול וניתוח המצב הפיננסי ובניית תזרים מזומנים".

כספי אומר, כי עדיין לא הוחלט על המודל העסקי המדויק לשיתוף פעולה עם חברות בחו"ל מכיוון שמדובר על מוצר שהוא שירות מתמשך. החברה מחפשת שותף שישקיע בהסבת המוצר למדינת היעד, ישקיע בשיווק ויקים את מוקד השרות והתמיכה. לאחר ההשקה במדינת היעד ההכנסות יגיעו במודל של חלוקת רווחים. התאמת התוכנה, שיווק והקמת המוקד מוערכים בלפחות 5 מיליון דולר במדינה קטנה ועוד יותר במדינות גדולות, לדבריו.