פלאפון מציעה אחריות יצרן ל-5 שנים לסמארטפונים

גם לקוחות שרכשו את המכשיר לפני מספר שנים בפלאפון, יקבלו את האחריות המורחבת החדשה ■ האופציה מיועדת לכל דגמי האייפון, סמסונג, LG, סוני ונוקיה

מפעילות הסלולר מחפשות כל הזמן דרכים שיגרמו ללקוחות לרכוש את הסמארטפונים אצלן בחנויות ולא ברשתות ובחנויות הסלולר הרבות בישראל. חברת פלאפון יצאה היום (ד') במהלך מפתיע במיוחד - אחריות של 5 שנים לסמארטפונים הנרכשים אצלה ברשת.

עד היום תנאי האחריות לסמארטפונים במפעילות הסלולר היו ברוב המקרים לשנה אחת, כאשר ברשתות הסלולר הלקוחות היו מקבלים אחריות לשנתיים.

בפלאפון מציינים כי גם לקוחות שרכשו את המכשיר שלהם ברשת לפני מספר שנים, יקבלו את האחריות המורחבת החדשה. למשל, לקוח שרכש בפלאפון לפני 4 שנים מכשיר מדגם מסוים, יקבל עוד שנת אחריות.

ההטבה מיועדת למגוון דגמי סמארטפונים, מלבד מכשירי רכב, שפועלים בטכנולוגית דור 3 ודור 4, כולל כל דגמי האייפון, סמסונג, LG, סוני ונוקיה.

בעלי סמארטפונים שאינם לקוחות החברה, אך רכשו מכשיר בפלאפון בעבר, יוכלו להצטרף להטבה וליהנות מהרחבת האחריות ל-5 שנים החל ממועד רכישת הסמארטפון, לאחר בדיקת תקינות המכשיר שברשותם באחד ממרכזי השירות של פלאפון. רוכשי סמארטפון חדשים יוכלו להצטרף אוטומטית להטבה, ללא צורך בהגעה לבדיקה נוספת.

המהלך של פלאפון גרר תגובות שונות מצד גורמים בענף, שסיפרו ל"גלובס" כי לא ברור איך לפלאפון יהיו חלקי החלפה לסמארטפונים ישנים, כמו הגלקסי S1 שהושק ב-2010 בישראל, או דגמים של LG מסוג אופטימוס ואופטימוס בלאק.

כמו כן, אחת השאלות שעלו היא מדוע פלאפון בחרה לתת אחריות ל-5 שנים ולא פחות? חלק גדול מהאנשים מחליף סמארטפון כל שנתיים או שלוש. פלאפון תצטרך להוכיח את תנאי האחריות שלה בתקופה הקרובה ולהוכיח שהיא מקיימת אותן.