גיוס ענק של 84 מיליון דולר לחברת הסייבר צ'קמרקס

צ'קמרקס מספקת פתרונות אבטחת מידע אשר מיועדים למנוע התקפות של האקרים ■ מוצר הדגל של החברה הוא מערכת אשר מנתחת קודי תוכנה ומאתרת פרצות אבטחה

מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק
מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק

חברת הסייבר הישראלית צ'קמרקס (Checkmarx) הודיעה היום על גיוס משמעותי בהיקף של 84 מיליון דולר מ-Insight Venture Partners. אינסייט היא קרן הון סיכון ופרייבט אקוויטי שהוקמה לפני עשרים שנה והשקיעה מאז סכום מצרפי של יותר מ-10 מיליארד דולר במאות חברות.

צ'קמרקס הוקמה בשנת 2006 והיא מנוהלת על ידי עמנואל בן זקן. החברה מספקת פתרונות אבטחת מידע אשר מיועדים למנוע התקפות של האקרים. מוצר הדגל של החברה הוא מערכת אשר מנתחת קודי תוכנה ומאתרת, כבר בשלב מוקדם, פרצות אבטחה. מייסד החברה הוא מתי סימן, אשר מכהן בתור הטכנולוג הראשי של צ'קמרקס. באחרונה פורסם כי החברה נמכרה, אך בצ'קמרקס הבהירו היום שהחברה תמשיך לפעול באופן עצמאי.

החברה מעסיקה כיום יותר מ-150 עובדים וצומחת בקצב מהיר. לדברי החברה, היא מספקת שירותים ליותר מ-700 לקוחות לרבות חברות תוכנה, מוסדות פיננסיים, גופים ממשלתיים ועוד. ברשימת הלקוחות ניתן למצוא, בין השאר, את קוקה קולה ואת צבא ארה"ב. לפי נתונים של מאגר המידע IVC, גייסה החברה כ-15 מיליון דולר עד לסבב הגיוס הנוכחי. רשימת המשקיעים בחברה כוללת את XT investments (שבשליטת משפחת עופר), K1 וסיילספורס.

עמנואל בן זקן, מנכ"ל צ'קמרקס, אמר היום כי "החברה נוסדה במטרה ברורה - להוביל את עולם אבטחת המידע ולספק לארגונים פתרונות מובילים להגנה על המידע. השותפות שלנו עם אינסייט ונצ'רס פרטנרס האמריקנית תאפשר לנו להמשיך במרוץ שלנו להגדלת המכירות ברחבי העולם ולהרחיב את מגוון פתרונות אבטחת המידע שלנו".

ריצ'ארד וולס מ-Insight Venture Partners התייחס להשקעה ואמר כי "אתגר הסייבר הפך להיות החשש הגדול של ארגונים וחברות ברחבי העולם ולצ'קמרקס יש הצלחה מוכחת בשוק זה. אנחנו שמחים מאוד להוסיף את צ'קמרקס לפורטפוליו ההשקעות שלנו, כחברה המספקת לעסקים וארגונים ברחבי העולם פתרונות חדשניים על מנת להגן על המידע".