מותג האודיו היוקרתי B&O מושק בישראל

יושק בישראל קטלוג של תשעה מוצרים הכוללים אוזניות In-Ear ו- On-Ear, רמקולים ומערכות סאונד ■ דגם הדגל של החברה הוא ה-Play A9 - רמקול שהוא בעצם מערכת מוזיקה שלמה הנמכר במחיר של 12 אלף שקל

קטגוריות מוצרי האודיו הניידים (אוזניות ורמקולי בלוטות') עמוסה במותגים, כולם מנסים להיות אופנתיים, בעיצובים מרשימים ובאיכויות אודיו גבוהות. בעוד שלא כל המותגים אכן מצליחים לענות על הדרישות הללו, חברת B&O הדנית (המוכרת גם תחת השם באנג אנד אולפסן) היא מועמדת פוטנציאלית לספק את ההבטחות הללו.

היום (ג') הושק ליין מוצרי האודיו של B&O בישראל על-ידי היבואן ביקונקט (המייבא גם את ג'ברה, פיליפס ובלקין). ביקונקט תשיק בישראל קטלוג של תשעה מוצרים הכוללים אוזניות In-Ear ו- On-Ear, רמקולים ומערכות סאונד. דגם הדגל של החברה הוא ה-Play A9. מדובר ברמקול שהוא בעצם מערכת מוזיקה שלמה הנמכר במחיר של 12 אלף שקל.

הרמקול בנוי בעיצוב עגול (מראה המזכיר מגש פיצה) אותו ניתן להעמיד בעזרת רגליות על הריצפה או לתלות על הקיר. ה-A9 כולל חיישני תנועה לשליטה במכשיר. למשל, החלקת היד בחלק העליו של הרמקול תגביר או תנמיך את הסאונד. נגיעה עם היד תשתיק את הרמקול. את המוזיקה ל-A9 ניתן להזרים באמצעות הסמארטפון בעזרת טכנולוגיות אלחוט מסוג בלוטות' 4.0, אייר פליי ו-DLNA. הרמקול גם כולל גישה מובנית לשירותי מוזיקה אינטרנטיים כמו Deezer, ספוטיפיי ו-TuneIn.

מוצר אחר של B&O שמושק בארץ הוא ה-Play S8. מדובר במערכת סאונד אלחוטית הכוללת שני רמקולים עגולים הניתנים לתלייה על הקיר או בהעמדה על השולחן. בנוסף, המערכת כוללת סאב וופר, אשר לטענת החברה, תוכנן כך שיתאים את הבאסים באופן אופטימלי למקום בו הם ממוקמים, כאשר המוזיקה ברמקולים תשמע בצורה נקייה. מחיר: 7,000 שקל.

בקטגוריית האוזניות ניתן למצוא את ה-H8. מדובר באוזניות אלחוטיות בטכנולוגיית בלוטות'. האוזניות כוללות מסנן רעשים פעיל לנטרול רעשי הרקע של הסביבה החיצונית. לאוזניות יש ממשק מגע וסוללות המחזיקות עד 14 שעות נגינה. מחיר: 2,200 שקל.

דגם ה-EarSet i3 הן אוזניות in Ear (אוזניות קטנות הנכנסות לאוזן). הן כוללות רמקול מסוג Electro Dynamic, המיועד לספק סאונד צלול ומבנה עמיד וקל (22 גרם). יחידת השמע ניתנת להזזה למעלה ולמטה או לצדדים עד למציאת המצב הנוח ביותר. לטענת החברה, המבנה הארגונומי של אוזניות ה-i3 מבטיח שהאוזניה תישאר במקומה גם בריצה ובפעילות גופנית נמרצת. בחוט האוזניה ניתן למצוא שלט לשליטה על עצמת השמע והעברת השירים. האוזניה כוללת 3 זוגות מתאמים ונרתיק נשיאה. מחיר: 750 שקל.