מניית היום: משלימה זינוק של כ-162% מתחילת השנה

אליום מדיקל דיווחה על הסכם הפצה נוסף באסיה: החברה המפיצה התחייבה לרכישה של מוצרי הסטנטים האורולוגים של אליום, בהיקף מצטבר של כ-2.4 מיליון שקל לפחות, על פני תקופה של 5 שנים

חברת אליום מדיקל , חברת מכשור רפואי המתמחה בטכנולוגיות זעיר-פולשניות, הודיעה היום (ד') כי חתמה על הסכם בלעדי להפצה של הסטנטים האורולוגים של אליום בטיוואן.

ההתקשרות היא עם חברה המתמחה בהפצת טכנולוגיות ומכשור רפואי מתקדם לבתי חולים וקליניקות רפואיות בטיוואן מאז 2007 והיא בעלת התמחות רבת שנים בהפצת מוצרים בתחום האורולוגיה, כירורגיה וחדרי ניתוח.

במסגרת תנאי ההסכם, התחייבה החברה המפיצה לרכישה של מוצרי הסטנטים האורולוגים של אליום, בהיקף מצטבר של כ-2.4 מיליון שקל לפחות, על פני תקופה של 5 שנים, ובהתאם ליעדים מינימאליים שנתיים שנקבעו. תוקף הסכם יחל ממועד קבלת האישורים הרגולטורים למכירת המוצרים בטיוואן, הליך אשר להערכת החברה צפוי להסתיים עד תום שנת 2016.

בתגובה להודעה רושמת מניית אליום עלייה חדה ומשלימה זינוק של יותר מ-160% מתחילת השנה.

אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום, ציין כי "אנו שמחים על חתימת הסכם הפצה בלעדי נוסף באסיה, השני במהלך השבוע האחרון. הסכם זה מהותי עבור אליום, הן ברמת פוטנציאל ההכנסות והרווחיות שהוא מגלם והן ברמת החדירה לשוקי פעילות חדשים באזור אסיה המהווים שווקים מתפתחים ואטרקטיביים. ההסכם מתווסף לאלה שנחתמו על ידינו לאחרונה ברוסיה, צ'כיה וסלובקיה, הודו, קנדה ובקזחסטן, בהתאם לאסטרטגיה העסקית שלנו ליצירת מנועי צמיחה חדשים לחברה".

"הסכמים אלו, בנוסף למדינות נוספות בהן אנו נמצאים בתהליכים רגולטוריים, כגון סין, ארגנטינה ודרום-קוריאה, מאפשרים לנו להרחיב את בסיס הפעילות המסחרית שלנו מעבר לשווקים האירופאים בהם אנו ממוקדים היום ולבסס תשתית חזקה של שווקים חדשים המאמצים טכנולוגיות זעיר-פולשניות חדשניות, אשר אנו מאמינים כי תאפשר לנו להציג צמיחה משמעותית במכירות כבר בשנת 2016".