והרי החדשות: אולפני הרצליה נערכים למעבר לרשל"צ

החברה מנהלת מגעים מתקדמים עם עיריית ראשל"צ להקמת קריית תקשורת על שטח של 15 דונם במערב העיר

יואב פרץ / צילום:תמר מצפי
יואב פרץ / צילום:תמר מצפי

במקביל למעבר המתוכנן של קבוצת ידיעות אחרונות מתל אביב לעיר ראשון לציון, נראה שהעיר עומדת למסד את עצמה כמוקד תקשורתי: גם חברת האולפנים אולפני הרצליה מנהלת מגעים מתקדמים מול העירייה, למעבר מלא לעיר בשלוש השנים הקרובות.

ל"גלובס" נודע, כי בתקופה האחרונה מנהל מנכ"ל האולפנים, יואב פרץ, מגעים נמרצים מול העירייה, שמבטיחה מצדה שורה של הטבות לחברה, על מנת שזו תקים קריית תקשורת על שטח של כ-15 דונם בתחומי העיר. לצורך העניין נבחנו אתרים שונים להעברת הקבוצה, אולם ההערכה היא, כי השטח שייבחר הוא במערב העיר, בסמוך לשטח של חנות רשת איקאה. נציין, כי עדיין אין הסדר חתום בנושא, אולם נראה, כי המגעים עומדים לקראת הבנות מלאות.

בשנים האחרונות שוקד פרץ בחיפושים אחר מקום חלופי בעבור חברת האולפנים, לאחר שבשטח המשמש את החברה כיום, ברחום קסם בהרצליה, עומד לקום פרויקט מגורים רחב היקף, לאחר שהשטח נרכש על ידי חברת אפריקה ישראל, שעומדת להקים במקום 350 יחידות דיור.

"אולפני הרצליה" היא חברה-בת של תיא תקשורת, ונחשבת לאחת מחברות האולפנים המובילות בישראל, אם לא המובילה שבהם. בין היתר מצולמים באולפניה משדרים רחבי היקף לצד תוכניות יומיות, ובמשרדיה שוכנות חברות הפקה שונות. בשנים האחרונות עוסקת החברה גם בפעילות בינלאומית עניפה של פיתוח ומכירת פורמטים.

מאולפני הרצליה ועיריית ראשל"צ לא נמסרה תגובה.