צפו: מוצר ישראלי פורץ דרך בשוק של עשרות מיליארדי דולר

הכירו את חברת SkySaver הישראלית והאלמונית יחסית שהצליחה לפתח מוצר חדשני ופורץ דרך, שמספק פתרון ייחודי לשוק עצום בהיקפו שמגלגל עשרות מיליארדי דולרים בשנה

חברה ישראלית בשם skysaver פיתחה מוצר שעשוי להפוך את עולם המילוט לפשוט וידידותי. מדובר בערכת הימלטות מבניינים גבוהים שתציל את חייכם במקרה של שריפה או התקפת טרור.

ערכת ה-Skysaver שזוכה להתעניינות בכל העולם, כוללת שתי נקודות עגינה המותקנות מראש על הקיר בסמוך לחלון, רתמה ייעודית המאוחסנת במעין תיק גב, כבל מיוחד הכרוך בתוך מערכת בלמים, טבעות טיפוס ופטיש לשבירה של החלון.

במקרה חירום על האנשים השוהים בבניין לרתום את עצמם לרתמה, לחבר את טבעות הטיפוס לתחנת העגינה, לפתוח את החלון ולהשתחל החוצה. לאחר מכן מערכת הבלמים והבקרה האוטומטית של SkySaver תוריד אתכם למטה בצורה בטוחה וחלקה בקצב של עד 2 מטרים בשנייה.

לסקייסייבר יש אישור של מכון התקנים הישראלים ומכון התקנים האמריקאי, ביטוח ואישורים מצד ארגוני כיבוי אש בעולם. הערכה, שנמכרת במחיר שווה לכל נפש, מיועדת לכל אדם מעל גיל 12 ומעלה, במשקל של בין 30 ק"ג ל- 135 ק"ג והיא מגיעה בשלושה אורכים שונים: 25 מטר, 50 מטר ו-80 מטר.