בכירי ווקסיל ממירים חוב למניות בפרמיה של 60%

בעלי מניות בווקסיל, מנכ"ל החברה, ד"ר ליאור כרמון, וג'וליאן לוי, שכיהן עד לאחרונה כנשיא וכסמנכ"ל הכספים, ממירים את חוב החברה כלפיהם לפי שווי הגבוה בכ–60% משווי החברה בבורסה

חברת ווקסיל ביו , המפתחת מוצרים אימונותרפיים לטיפול בסרטן ובמחלות זיהומיות, מדווחת כי ד"ר ליאור כרמון, מנכ"ל ומייסד החברה, וג'וליאן לוי, שכיהן עד לאחרונה כנשיא וסמנכ"ל הכספים של החברה, ימירו את חוב החברה כלפיהם לפי שווי הגבוה בכ-60% משווי החברה בבורסה.

ועדת הביקורת ודירקטוריון החברה אישרו את המרת החוב על-פי מנגנון ההמרה הקובע כי כנגד כל שקל אחד של חוב החברה ללוי וכרמון תקצה החברה לכל אחד מהנ"ל מניה רגילה אחת ללא ערך נקוב של החברה או 1.3 כתבי אופציה שאינם רשומים למסחר, לתקופת מימוש של 3 שנים ממועד ההקצאה ובתמורה למחיר מימוש של 30 אגורות לכל כתב אופציה.

בעקבות כך, חוב החברה ללוי, העומד על כ-1.1 מיליון שקל, יומר ל-1.1 מיליון מניות החברה או 1.5 מיליון אופציות. החוב לכרמון, המסתכם ב-900 אלף שקל, יומר ל-900 אלף מניות או 1.18 מיליון אופציות.

לאחרונה דיווחה החברה על עמידה באבן-דרך משמעותית לקראת מעבר למסחר בקנדה, כשחברת היעד הקנדית לקליטת פעילות ווקסיל גייסה כ-2.5 מיליון דולר. לאחר השלמת העברת פעילות ווקסיל לחברה הקנדית, ווקסיל תמחק ממסחר בישראל ובעלי המניות שלה יקבלו מניות בחברה הקנדית.