הסטארט-אפ LogDog מגייס 3.5 מיליון דולר

החברה תשתמש במימון על מנת להגביר את מאמצי המחקר והפיתוח להשקת מאפיינים חדשים לאפליקציית האנדרואיד וכן תשיק גרסת אייפון של האפליקציה

מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק
מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק

הסטארט-אפ הישראלי LogDog הודיע על השלמת סבב גיוס בסך 3.5 מיליון דולר. החברה תשתמש במימון על מנת להגביר את מאמצי המחקר והפיתוח, להשקת מאפיינים חדשים לאפליקציית האנדרואיד וכן תשיק גרסת אייפון של האפליקציה. ההשקעה תשמש לגיוס עובדים והגדלת מצבת כח האדם בחברה.

את סבב ההשקעה הובילה קבוצת BRM והיא כללה את המשקיעים הקיימים: TheTime VC, FirsTime Ventures Maxfield ו-Curious Minds Investments.

חברת Logdog הוקמה בשנת 2013 על-ידי אורי בריזון המשמש כמנכ"ל החברה ועל-ידי שלומי כהן המשמש סמנכ"ל הפיתוח. החברה גייסה מיליון דולר לפני הגיוס הנוכחי והיא מעסיקה 7 עובדים ברמת החייל.

הפתרון של LogDog נותן מענה למצב בו שירותי הדואר האלקטרוני ואתרי האחסון בענן הפכו למקומות בהם המשתמשים מחזיקים תוכן אישי רב. פריצה של גורם זר אליהם, עלולה לחשוף אותו למידע אישי שהמשתמש לא מעוניין שיחשף אליו (תמונות אישיות, פרטי כרטיסי אשראי ומסמכים). הבעיה שהמשתמש לא תמיד יודע אם מישהו אכן הצליח לחדור לחשבון שלו. הפריצה יכולה להתרחש בשקט מוחלט, ללא שום התראה מצד אותו שירות. LogDog פותרת את בעיית האבטחה הזו. LogDog מותקנת כאפליקציה על הסמארטפון והיא יכולה לדעת מה מיקומו הפיזי של המשתמש. לכן, במצב בו המשתמש נמצא בתל-אביב ויש כניסה לג'ימייל ממחשב שנמצא ברעננה, הדבר מעלה חשד.