מאיץ הסטארט-אפים של סיטי משיק מחזור נוסף

סיטי מפעילה בישראל אקסלרטור אשר אירח עד כה 33 חברות בשלושה מחזורים. בימים אלה נערכת ההרשמה למחזור הרביעי של המאיץ, אשר יימשך ארבעה חודשים ■ בסיטי מחפשים כ-10 חברות אשר פעילות בתחומים של תשלומים במובייל, ארנק דיגיטלי ועוד

מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק
מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק

תחום הפינטק, אשר מבוסס על שילוב בין פיננסים לבין טכנולוגיה, צומח בקצב מואץ. נתונים של חברת המחקר Accenture מעידים על כך שהתחום משך בשנת 2014 השקעות בהיקף של 12.2 מיליארד דולר, פי שלושה ביחס לשנת 2013.

בשוק הזה פעילים גופים מסורתיים כמו בנקים וחברות אשראי אבל גם ענקיות טכנולוגיה דוגמת אפל וגוגל, שמנסות לקדם את הארנק הדיגיטלי שלהן. בנוסף פעילות בתחום הפינטק גם אלפי חברות סטארט-אפ קטנות, בהן עשרות רבות בישראל, אשר חולמות על כסף גדול.

אחד הגופים המסורתיים אשר מנסה לקדם טכנולוגיות חדשניות הוא קבוצת הבנקאות סיטי. בישראל מפעילה סיטי מאיץ סטארט-אפים (אקסלרטור), אשר אירח עד כה 33 חברות בשלושה מחזורים. בימים אלה נערכת ההרשמה למחזור הרביעי של המאיץ, אשר יימשך ארבעה חודשים.

נציין כי ההשתתפות במאיץ הינה ללא תמורה. בסיטי מחפשים כ-10 חברות אשר פעילות בתחומים של תשלומים במובייל, ארנק דיגיטלי ועוד. שתי חברות שכבר הבטיחו את מקומן במאיץ הן GetGems שעוסקת בהנגשת מטבעות וירטואליים (דוגמת ביטקוין) ו-HopOn שמאפשרת לשלם בתחבורה הציבורית באמצעות ארנק סלולרי - ללא שימוש בכסף במזומן.

רות פולצ'ק, מנהלת האקסלרטור אומרת כי "חברות הסטארט-אפ מהוות*תרומה משמעותית לאסטרטגיית החדשנות של סיטי, כאשר זו מהווה עבורם גשר מרכזי לשבירת חסם הכניסה לעולם הבנקאות הגלובלי. המפגש של היזמים עם הצרכים הייחודיים של הבנק הגדול בעולם מהווה הזדמנות ייחודית עבור החברות".

פרטים נוספים על ההרשמה ניתן למצוא כאן