עמוס לוזון ותדהר רכשו מגרש בפתח תקוה ב-60 מ' ש'

על הקרקע תב"ע מאושרת שלפיה ניתן להקים פרויקט משרדים ומסחר בהיקף של כ-48 אלף מ"ר עיקרי מעל שתי קומות חניון תת קרקעי ■ המתחם עתיד לכלול בעיקר שטחי משרדים אך גם אלפי מ"ר למסחר

עמוס לוזון / צלם: תמר מצפי
עמוס לוזון / צלם: תמר מצפי

עסקת קרקע גדולה בפתח תקוה: עמוס לוזון (60%) יחד עם חברת תדהר (40%) רכשו בימים האחרונים קרקע בפתח תקוה בעבור כ-60 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס".

מדובר בקרקע בשטח כ-20 דונם, שנרכשה מחברת ישראלום הממוקמת בחלקה הצפוני של העיר בין הרחובות גרינשפן ודרך הרב משה מלכה. על הקרקע תב"ע מאושרת שלפיה ניתן להקים פרויקט משרדים ומסחר בהיקף של כ-48 אלף מ"ר עיקרי מעל שתי קומות חניון תת קרקעי. החברות קיבלו אופציה לרכישת הקרקע מידי ישראלום לפני כשנה ובימים האחרונים נסגרה העסקה סופית. נציין שעל הקרקע יחול היטל השבחה בגובה של כ-18 מיליון שקל המגולם כבר במחיר העסקה.

נכון להיום המגרש פנוי ובכוונת הרוכשים להגיש תוכניות ולקדם בקשה להיתר בנייה בעירייה כבר בחודשים הקרובים. החברות מקדמות כעת תכנון מתקדם של המתחם שעתיד לכלול בעיקר שטחי משרדים אך גם אלפי מ"ר למסחר. קבלן הביצוע של הפרויקט יהיה כנראה תדהר.

הקרקע הייתה בבעלות ישראלום תקופה ארוכה וכמעט נמכרה לחברה אחרת לפני שנים. מדובר בהסכם שנחתם בין ישראלום לבין חברת אולימפיה אך בוטל בעקבות פירוקה של אולימפיה על ידי בית המשפט. בעקבות פירוקה של החברה חזרה הקרקע ב-2012 לידי חברת ישראלום וכאמור, כעת הבשילה העסקה הנוכחית למכירתה ללוזון ותדהר.