קבוצת ynet מאמצת את טכנולוגיית הפרסום של ארטימדיה

בזכות הצטרפותה של קבוצת ynet תהפוך ארטימדיה לרשת הפרסום בוידיאו המובילה בישראל והיחידה שמאפשרת למפרסמים גישה לתכני פרימיום

חברת ארטימדיה (artimedia), מובילה בפיתוח טכנולוגיות פרסום מתקדמות בוידאו, וקבוצת ynet, המפעילה את אתר החדשות המוביל בישראל, מודיעות על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו כל מלאי הוידאו של אתרי הקבוצה בדסקטופ ובמובייל ינוהל וימכר בלעדית באמצעות רשת הפרסום הפרוגרמטית של ארטימדיה.

ההסכם יאפשר למפרסמים ולמשרדים להעלות באופן ישיר ועצמאי קמפיינים מבוססי דאטה בתכני הוידאו של אתר החדשות ynet, אתר הספורט ONE (שרכש לאחרונה את זכויות השידור של הליגה הספרדית), אתר הלייפסטייל Xnet ואתר הצעירים פרוגי - דרך הפלטפורמה של ארטימדיה לניהול ואופטימיזציה בזמן אמת.

ארטימדיה מאפשרת להגיע מפלטפורמה אחת למלאי מגוון של מדיית וידאו באתרי התוכן הגדולים בישראל. הצטרפותה של קבוצת ynet משלימה לארטימדיה את המהלך המבסס אותה כרשת הפרסום המובילה בישראל בתחום הוידאו הפרוגרמטי, עם כיסוי העומד על קרוב לכ-70% משוק צפיות הוידאו בתכני פרימיום באינטרנט הישראלי.

הערך של פרסום פרוגרמטי בוידאו באתר תוכן גדול כדוגמת ynet, המייצר את תכני הוידאו הטובים, העדכניים והאמינים ביותר הוא גדול ביותר עבור המשווקים המעוניינים לתקשר עם קהלים רלוונטיים ולחזק את המודעות למותג במדיה איכותית ומדידה. ההסכם החדש יספק גישה לעשרות מיליוני גולשים, הצופים בקטעי וידאו באתרי הקבוצה מדי חודש, על בסיס רלוונטיות לפרופיל ההתנהגותי ולנטיות הגלישה שלהם; תוך שימוש במוצרי פרסום אפקטיביים כדוגמת ה-EngageRoll, המאפשר לצופים לדלג על הסרטון הפרסומי ולמפרסמים לשלם במודל CPV המבוסס רק על צפיות אמיתיות.

לדברי אבי בן-טל, מנכ"ל ynet, "הפלטפורמה הטכנולוגית של ארטימדיה מספקת פתרון אידאלי למפרסמי וידאו המעוניינים להגיע בצורה אפקטיבית לקהלי פרימיום ממוקדים בעולמות הדיגיטל. אנו גאים להנגיש למפרסמים את מלאי הוידאו האיכותי של קבוצת ynet ובתוך כך, לספק לגולשינו חוויית צפיה נעימה יותר".

ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה: "הרשת של ארטימדיה נבנתה על מנת לתמוך בגידול האקוסיסטם של פרסום וידאו בארץ ובעולם. הטכנולוגיה הבלעדית שפיתחנו בשילוב הריץ' הרחב ביותר של צופי וידאו באינטרנט הישראלי, הכולל את הקהלים המפולחים של קבוצת ynet, מאפשרים לנו לספק את התוצאות הטובות והמטורגטות ביותר במדיית פרימיום. בנוסף, אנו מאמינים כי הטכנולוגיה שלנו תחזיר לשוק הישראלי תקציבים שזלגו החוצה ותאפשר את כניסתם של תקציבי פרסום מחו"ל".