שת"פ אסטרטגי לפירמיד אנליטיקס הישראלית עם מיקרוסופט

שיתוף הפעולה יאפשר להציע מגוון של תכונות חדשות של ה-Power BI Desktop, שיהיו זמינות בשוק ב-24 ביולי

עמרי קוהל / צילום: דניאל בר און
עמרי קוהל / צילום: דניאל בר און

חברת פירמיד אנליטיקס (Pyramid Analytics) הישראלית, המפתחת פלטפורמות בינה עסקית (BI) לתאגידים, הודיעה היום (ה') על הסכם אסטרטגי עם מיקרוסופט הכולל שיתוף פעולה בפיתוחי מוצרי BI וכן שיתוף פעולה מסחרי - בהמשך לשיתוף הפעולה הקיים בין החברות.

"הסכם שיתוף הפעולה מאפשר לארגונים למקסם את התועלת של פתרונות ה-BI על ידי התקנת יישום המשתלב בתשתית הקיימת של הארגון. אחד היתרונות הבולטים של המוצר הוא האפשרות לראייה הוליסטית על כל מערכות ה-BI של הארגון, לצד התאמה אישית לכל משתמש ויכולת עבודה באופן פשוט ואינטואיטיבי. הפתרון שאנו מציעים מאפשר להגיע לכל משתמשי הקצה, החל ממשתמשים באנליטיקה פשוטה וכלה באנליטיקאים וסטטיסטיקאים", אמר עמרי קוהל, מייסד משותף ומנכ"ל פירמיד אנליטיקס.

לדבריו, "הלקוחות שלנו מגיעים אלינו כדי להרחיב את יישום ה-BI ושיתוף התוכן האנליטי ברחבי הארגון. העבודה עם מיקרוסופט תאפשר למשתמשי Power BI Desktop להעביר ישירות למערכות ה-BI של פירמיד אנליטיקס על מנת לקדם שיתוף פעולה רוחבי המבוסס על תוכן ה-BI".

אמיר נץ, מומחה BI, במיקרוסופט, הוסיף כי "פירמיד אנליטיקס מציגה טכנולוגיה אשר משלימה את שירותי Microsoft SQL Server Analysis ורותמת את כל התכונות המוצעות במוצרי Microsoft BI. לפירמיד אנליטיקס ניסיון מוכח בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט לאספקת פתרונות אנליטיקה העונים על צרכי לקוחותינו המשותפים".

שיתוף הפעולה יאפשר להציע מגוון של תכונות חדשות של ה-Power BI Desktop, שיהיו זמינות בשוק ב-24 ביולי. תכונות אלו למעשה מאפשרות לפרסם קובץ Power BI Desktop לשרת של פירמיד אנליטיקס שתאפשר אינטגרציה פשוטה בין ה-Power BI Desktop ובין שרת פירמיד אנליטיקס.